Fallen Angel Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik weet niet of iemand het spel Payback kent. Het is eigenlijk een GTA-kloon. Spelwijze is dezelfde als bij de eerste GTA. Sommige missies zijn zelfs gewoon kopiëen van de eerste GTA. Maar het is wel fun 3 grote steden en nog een heel aantal kleinere steden. En de grafics zijn de beste op de GBA ooit. En het heeft multi-player, dus het heeft voor enorm veel spelplezier gezorgd! Enkele screenshots en filmjes vind je op deze pagina. De bovenste zijn wel van een nieuwe versie die op GP2X gaat uitkomen. Nu, hier volgt mijn persoonlijke vergelijking tussen de payback en GTA: Advance: Graphics: Die van Payback zijn duidelijk beter. Het is ook van boven gezien, maar lichtjes schuin naar achter en de camera blijft altijd achter de persoon/auto en draait dus steeds mee waardoor het eigenlijk meer 3D is dan top-down GTA-spellen. Ook is er regen, nacht sneeuw en ijs. Die van GTA: Advance zijn ook goed. Ze stralen een bepaald soort sfeer uit die, volgens mij perfect aansluit bij de andere GTA III spellen. Sound: GTA: Advance heeft het beste geluid. Goeie muziek en soundeffects. Die van Payback vallen mee, maar zijn niet zo goed. Gameplay: Veel verschil tussen de twee. Bij Payback neem je telefoontjes aan voor missies. Geen save-mogelijkheid tijdens een level. Maar je speelt ze redelijk snel uit. Hoe beter je doet, hoe meer steden je vrijspeelt. Je kan ook vliegen met helicopters en varen met speedboten. Bij GTA: Advance zit er een storyline. Plus honderden zijmissies. Beiden bieden veel spelplezier. Maar GTA: Advance biedt meer variatie, dus dat is hier mijn favoriet. Payback pluspunten: Playback optie met roterende camera en verschillende standpunten, geweldig introfilmpje, GTA-humor, geweldige graphics, veel steden, multi-player, instelbare moeilijkheidsgraad. Payback minpunten: geen ambulance of brandweer, domme politie-AI, geen save-optie tijdens levels. GTA Advance pluspunten: mooie graphics, geweldig verhaal, veel zij-missies, enorm grote stad. GTA Advance minpunten: geen multiplayer, geen multi-player, gebrek aan de bekende GTA-humor. Welke vind ik beter? Ik kan niet kiezen tussen, ze hebben allebei minpunten en pluspunten. Ik heb me met beiden heel lang geamuseerd. Maar ze horen zeker thuis in een GTA-collectie. Als iemand zijn mening kwijt wil over wat hij goed of slecht vindt, schrijf maar op. Reageren
VforV Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik heb al eens eerder een filmpje gezien van "Payback" en het ziet er echt wel goed uit, als je weet dat het een GBA game is. Ook is het leuk dat het camerastandpunt van Payback meer 3D is, zoals wanneer je de top down view camera mode in GTA III kiest. Tof dat ze er ook weerseffecten en dag/nacht ingestoken hebben, iets wat GTA Advance een beetje mist. Behalve het geluid vind ik van beiden niet zo denderend... PS: What on earth is een GP2X? Reageren
Fallen Angel Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 PS: What on earth is een GP2X? Dat is ook een handheld. Maar geen bekende. Zijn dus niet zoveel games voor, maar je kan wel games erop zetten. Gelijk flashgames en dergelijke, denk ik. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 hoeveel kost het spel??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.