Jump to content

Sentinel vindplaats

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb er (misschien) over gekeken, maar de afbeelding die op de

website staat, werkt niet.

Als je vindplaatsen van voertuigen neemt en je kiest een voertuig,

kan je (als er een vindplaats is) een afbeelding openen.

Daar staan dan oranje bolleltjes waar de wagen te vinden is.

Maar bij de afbeelding van de Sentinel (GTA SA) staan geen oranje

bolletjes. Waar kan ik hem dan vinden?

Thx!!

:bier:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb er (misschien) over gekeken, maar de afbeelding die op de

website staat, werkt niet.

Als je vindplaatsen van voertuigen neemt en je kiest een voertuig,

kan je (als er een vindplaats is) een afbeelding openen.

Daar staan dan oranje bolleltjes waar de wagen te vinden is.

Maar bij de afbeelding van de Sentinel (GTA SA) staan geen oranje

bolletjes. Waar kan ik hem dan vinden?

Thx!!

:bier:

Bij de Sentinel staat alleen een rood bolletje, die een locatie aangeeft ergens in de filmstudio's van Los Santos. Verder staat er op die map inderdaad geen oranje bolletje, en dat heeft een reden. De Sentinel heeft namelijk alleen een vaste spawnplek (dus waar hij verschijnt) wanneer hij op de lijst staat van de Import/Export kraan in San Fierro (daarom het rode bolletje). Wanneer je daar nog niet aan toe bent of je het al hebt gedaan, zal de Sentinel niet meer spawnen op een vaste plek. Wanneer je al wel de Import/Export hebt gedaan, ga dan naar het bord aldaar en importeer de auto op de dag dat het mogelijk is.

Als je nog niet toe bent aan de Import/Export, dan moet ik je vertellen dat ik hem zelf nog nooit tegen ben gekomen wanneer ik normaal door San Andreas rijdt, dus die auto is niet tot nauwelijks anders te verkrijgen. Wanneer je San Andreas op de PC speelt, is het misschien handig om een Carspawner te gebruiken. Een download link kan je hier vinden.

Hopelijk is het het je nu duidelijk, veel succes ermee :bier:

Bewerkt: door Preddy
  • 11 maanden later...
Geplaatst:

Omdat mijn vraag over deze auto gaat, leek me het wat overbodig hier een nieuw topic over te beginnen.

Ik moet de Sentinel hebben. Voor mij de laatste auto van de eerste lijst.

Maar ik kom er niet in. De deuren zitten op slot. Heb hem al opgeblazen, de buurt uit en weer in zodat er een nieuwe stond maar ik kom er niet in.

Tips?

Geplaatst:

Ja, ik weet wel waar hij staat maar je hebt ff niet goed gelezen.

Ik kom er niet in. De deuren van die auto zijn op slot. En ze rijden er al niet veel dus best frustrerend.

Geplaatst:
Heb hem al opgeblazen, de buurt uit en weer in zodat er een nieuwe stond maar ik kom er niet in.

Heb ze nog niet gezien in SF. Ga wel ff kijken straks

Geplaatst:
Ik kom er niet in. De deuren van die auto zijn op slot.

Dit is inderdaad vaak het geval bij dit voertuig op deze locatie. Het wordt daarom wel eens aangeraden om dit voertuig met een Towtruck (vindplaats: klik) weg te slepen, naar San Fierro te rijden en hem vervolgens onder de kraan te zetten.

Zo kun je het voertuig dus vervoeren zonder je er daadwerkelijk in gereden hebt.

Sta er nu met de towtruck voor maar hoe maak ik die auto vast aan de ketting?

(X-box)

Takel omhoog- Rechter joystick naar voor

Takel omlaag- Rechter joystick naar achter

Dit zou het zijn kunnen. Maar op wikiGTA staan geen besturingen voor takelwagens bij de X-box

Bewerkt: door GTA-fan2

de towtruck werkt helaas niet.

Heb het op meerdere geparkeerde auto's geprobeerd en die pakt hij, maar die sentinel niet... :duh:

EDIT: Heb 'em al opgepakt :Y

Bewerkt: door Berrus
Geplaatst:
Tractor?

Nee, Je kunt auto's dus alleen van de voorkant oppakken. Dus heb hem achteruit de bocht om geduwd, towtruck ervoor en wegwezen.

Geplaatst:

Wat MartyCeha bedoelt, is dat je het ook met de Tractor kunt proberen, wil de Towtruck niet lukken. Met de Tractor kun je namelijk ook een achterstuk laten zakken, zodat je deze aan een voertuig kunt haken. Daarna kun je hetzelfde doen als met de Towtruck, het enige is dat de Tractor wat slomer gaat. Wil je dus over lange afstanden vervoeren, kun je het best de Towtruck nemen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...