ik2therescue Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik heb er (misschien) over gekeken, maar de afbeelding die op de website staat, werkt niet. Als je vindplaatsen van voertuigen neemt en je kiest een voertuig, kan je (als er een vindplaats is) een afbeelding openen. Daar staan dan oranje bolleltjes waar de wagen te vinden is. Maar bij de afbeelding van de Sentinel (GTA SA) staan geen oranje bolletjes. Waar kan ik hem dan vinden? Thx!! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Die staat bij de filmstudio's Ik heb de plek aangegeven met een pijltje. Veel succes Reageren
Preddy Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Ik heb er (misschien) over gekeken, maar de afbeelding die op de website staat, werkt niet. Als je vindplaatsen van voertuigen neemt en je kiest een voertuig, kan je (als er een vindplaats is) een afbeelding openen. Daar staan dan oranje bolleltjes waar de wagen te vinden is. Maar bij de afbeelding van de Sentinel (GTA SA) staan geen oranje bolletjes. Waar kan ik hem dan vinden? Thx!! Bij de Sentinel staat alleen een rood bolletje, die een locatie aangeeft ergens in de filmstudio's van Los Santos. Verder staat er op die map inderdaad geen oranje bolletje, en dat heeft een reden. De Sentinel heeft namelijk alleen een vaste spawnplek (dus waar hij verschijnt) wanneer hij op de lijst staat van de Import/Export kraan in San Fierro (daarom het rode bolletje). Wanneer je daar nog niet aan toe bent of je het al hebt gedaan, zal de Sentinel niet meer spawnen op een vaste plek. Wanneer je al wel de Import/Export hebt gedaan, ga dan naar het bord aldaar en importeer de auto op de dag dat het mogelijk is. Als je nog niet toe bent aan de Import/Export, dan moet ik je vertellen dat ik hem zelf nog nooit tegen ben gekomen wanneer ik normaal door San Andreas rijdt, dus die auto is niet tot nauwelijks anders te verkrijgen. Wanneer je San Andreas op de PC speelt, is het misschien handig om een Carspawner te gebruiken. Een download link kan je hier vinden. Hopelijk is het het je nu duidelijk, veel succes ermee Bewerkt: 2 maart 2007 door Preddy Reageren
Berrus Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Omdat mijn vraag over deze auto gaat, leek me het wat overbodig hier een nieuw topic over te beginnen. Ik moet de Sentinel hebben. Voor mij de laatste auto van de eerste lijst. Maar ik kom er niet in. De deuren zitten op slot. Heb hem al opgeblazen, de buurt uit en weer in zodat er een nieuwe stond maar ik kom er niet in. Tips? Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Hier is de vindplaats van de Sentinel. Het is Import/Export gerelateerd dus... Reageren
Berrus Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ja, ik weet wel waar hij staat maar je hebt ff niet goed gelezen. Ik kom er niet in. De deuren van die auto zijn op slot. En ze rijden er al niet veel dus best frustrerend. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Je moet dan weg en weer terugkomen. Misschien dat je er dan in kan. Meestal rijden ze in zuid-San Fierro. GTA-fan2 Reageren
Berrus Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Heb hem al opgeblazen, de buurt uit en weer in zodat er een nieuwe stond maar ik kom er niet in. Heb ze nog niet gezien in SF. Ga wel ff kijken straks Reageren
Bling Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik kom er niet in. De deuren van die auto zijn op slot. Dit is inderdaad vaak het geval bij dit voertuig op deze locatie. Het wordt daarom wel eens aangeraden om dit voertuig met een Towtruck (vindplaats: klik) weg te slepen, naar San Fierro te rijden en hem vervolgens onder de kraan te zetten. Zo kun je het voertuig dus vervoeren zonder je er daadwerkelijk in gereden hebt. Reageren
Berrus Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Sta er nu met de towtruck voor maar hoe maak ik die auto vast aan de ketting? (X-box) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Sta er nu met de towtruck voor maar hoe maak ik die auto vast aan de ketting?(X-box) Takel omhoog- Rechter joystick naar voor Takel omlaag- Rechter joystick naar achter Dit zou het zijn kunnen. Maar op wikiGTA staan geen besturingen voor takelwagens bij de X-box Bewerkt: 14 februari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Berrus Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) de towtruck werkt helaas niet. Heb het op meerdere geparkeerde auto's geprobeerd en die pakt hij, maar die sentinel niet... EDIT: Heb 'em al opgepakt Bewerkt: 14 februari 2008 door Berrus Reageren
Berrus Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Tractor? Nee, Je kunt auto's dus alleen van de voorkant oppakken. Dus heb hem achteruit de bocht om geduwd, towtruck ervoor en wegwezen. Reageren
Donwell Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Wat MartyCeha bedoelt, is dat je het ook met de Tractor kunt proberen, wil de Towtruck niet lukken. Met de Tractor kun je namelijk ook een achterstuk laten zakken, zodat je deze aan een voertuig kunt haken. Daarna kun je hetzelfde doen als met de Towtruck, het enige is dat de Tractor wat slomer gaat. Wil je dus over lange afstanden vervoeren, kun je het best de Towtruck nemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.