Jump to content
Joriz

Trailer Grand Theft Auto IV aangekondigd!


Zojuist een mysterieus emailtje van Rockstar Games ontvangen met het volgende bericht:

Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het heeft toch geen nut om ervoor op te blijven ofzo :duh:

Waarschijnlijk zetten ze het op het laaste moment online, en zal de server overbelast zijn.

Dus verwacht vanavond niet te veel.

Ik kijk morgen wel ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het lijkt er inderdaad op, dat, zodra rockstar de trailer online zet, dat je hem meteen kunt bekijken via de http://www.rockstargames.com/IV/index2.html .

ga maar naar www.rockstargames.com/IV

als de site geladen is, open je de eigenschappen voor datum en tijd, en dzet je hem op de 30ste.

op het moment dat je op toepassen klikt, wordt gelijk index2.html geladen.

maarja, veel profeit zal je er niet van hebben, ze zijn bij rockstar natuurlijk niet achterlijk.

hij komt gewoon klokslag 12 online.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik moet morgen weer vroeg op, dus ik zal echt geen tijd hebben om hem vanavond nog te kijken. Helaas, maar het zal tot morgen moeten wachten(heb proefwerkweek dus ben wel lekker vroeg uit).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat meesten hem wel morgen zullen moeten zien alhoewel ik wel denk dat Rockstart zich erop heeft

voorbereid zoveel views aan te kunnen. Ik ga in ieder geval toch proberen :eten: . Heb vandaag laatste examens gehad dus :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hey lui,

heb mn oeroude account maar weer es erbij gepakt,

ik zat even die posts hier door te spitten, maar ik zie nergens iets over de nieuwe grafische kant van GTA IV. Ik weet namelijk al een tijdje (vraag niet hoe =s) dat het gerucht gaat dat voor de nieuwe GTA de tabletennis engine gebruikt zal gaan worden.

Mocht dit waar zijn dan zal R* ons zoals altijd weer verassen, en ons niet voor niks zolang laten wachten.

Toch wacht ik met smart op de PC release! :duh:

Ik wacht vanavond net zolang tot het 12 uur is, ik moet en zal hem zien!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hey lui,

heb mn oeroude account maar weer es erbij gepakt,

ik zat even die posts hier door te spitten, maar ik zie nergens iets over de nieuwe grafische kant van GTA IV. Ik weet namelijk al een tijdje (vraag niet hoe =s) dat het gerucht gaat dat voor de nieuwe GTA de tabletennis engine gebruikt zal gaan worden.

Mocht dit waar zijn dan zal R* ons zoals altijd weer verassen, en ons niet voor niks zolang laten wachten.

Toch wacht ik met smart op de PC release! :duh:

Ik wacht vanavond net zolang tot het 12 uur is, ik moet en zal hem zien!

Er word inderdaad "Beweerd" dat ze deze engine gaan gebruiken, tevens zijn hier een aantal topics over aangemaakt. Awachten dus maar.. nog twee uur en achtien minuten :klap:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toch wacht ik met smart op de PC release! :duh:

ik ook, als die voor de pc uit komt, wat waarschijnlijk eind 2007 of begin 2008 wordt, dan ga ik hem kopen en ook meteen een nieuwe pc waar die het op moet kunen doen :eten::bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoewel ik absoluut geen Xbox 360 of PS3 in huis ga halen voor GTA IV, ben ik wel erg benieuwd naar de game. Stiekem hoop ik ook op een PC versie, want die zal ik zeker in huis halen.

Nu maar hopen dat we niet zo'n trailer voorgeschoteld krijgen als die van Manhunt 2. Dat is zeker een sfeervol filmpje, maar veel van de game krijg je niet te zien. Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als er al ingame beelden in voorkomen... :eten: Ben namelijk vooral benieuwd naar de grafische kant, want die graphics van GTA: SA kunnen eind 2007 echt niet meer mee. :N

We zullen zien... Ik blijf lekker kijken, en hou zeker index2 in de gaten. Al staat hij er maar vijf minuten eerder op. Ze zullen wel een goed servertje erachter hebben zitten, maar geen enkele server kan alle gamers ter wereld gelijk aan. :puh:

Bewerkt: door Gunslinger

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoewel ik absoluut geen Xbox 360 of PS3 in huis ga halen voor GTA IV, ben ik wel erg benieuwd naar de game. Stiekem hoop ik ook op een PC versie, want die zal ik zeker in huis halen.

Nu maar hopen dat we niet zo'n trailer voorgeschoteld krijgen als die van Manhunt 2. Dat is zeker een sfeervol filmpje, maar veel van de game krijg je niet te zien. Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als er al ingame beelden in voorkomen... :eten: Ben namelijk vooral benieuwd naar de grafische kant, want die graphics van GTA: SA kunnen eind 2007 echt niet meer mee. :N

We zullen zien... Ik blijf lekker kijken, en hou zeker index2 in de gaten. Al staat hij er maar vijf minuten eerder op. Ze zullen wel een goed servertje erachter hebben zitten, maar geen enkele server kan alle gamers ter wereld gelijk aan. :puh:

Hmm de introfilmpjes van GTA zijn meestal zelfs ingame... Naar mijn weten zijn tot nu toe de GTA filmpjes altijd ingame, dus ik denk niet dat je je daar druk over hoeft te make ;)

Ik hoop dat ie gewoon lekker lang is, en niet zon 10 seconden flutfilmpje met; coming soon blabla, maar egt beeld... ik wil beeeeld..!!!

nog 3 kwartier woohooooo :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoewel ik absoluut geen Xbox 360 of PS3 in huis ga halen voor GTA IV, ben ik wel erg benieuwd naar de game. Stiekem hoop ik ook op een PC versie, want die zal ik zeker in huis halen.

Nu maar hopen dat we niet zo'n trailer voorgeschoteld krijgen als die van Manhunt 2. Dat is zeker een sfeervol filmpje, maar veel van de game krijg je niet te zien. Het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als er al ingame beelden in voorkomen... :eten: Ben namelijk vooral benieuwd naar de grafische kant, want die graphics van GTA: SA kunnen eind 2007 echt niet meer mee. :N

We zullen zien... Ik blijf lekker kijken, en hou zeker index2 in de gaten. Al staat hij er maar vijf minuten eerder op. Ze zullen wel een goed servertje erachter hebben zitten, maar geen enkele server kan alle gamers ter wereld gelijk aan. :puh:

Meerdere servers te gelijk wel hoor. :dans: Hopen dat ze op een supper snelle verbinding zitten! Maar ik hoop inderdaad echt ook dat je de graphics GOED kan zien, zodat je al een goed beeld kan vormen. :$ En een PC versie komt er ook alleen maar in bij mij want ik ga echt geen geld aan een domme console geven als de PC er ook is :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...