Volgers 0 Trailer Grand Theft Auto IV aangekondigd! Door Joriz, 2 maart 2007 Bericht rapporteren Zojuist een mysterieus emailtje van Rockstar Games ontvangen met het volgende bericht: Grand Theft Auto Walkthrough. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 Nou ja mooi toch. Ik moet bekennen dat ik had verwacht dat pas ergens in april informatie weggegeven zou worden, maar hoe vroeger hoe beter. Top! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 Nou ja mooi toch. Ik moet bekennen dat ik had verwacht dat pas ergens in april informatie weggegeven zou worden, maar hoe vroeger hoe beter. Top! Ik dacht zelfs aan mei. R* pakt het beter aan. Nu meteen een film ipv screens en info. De enigste GTA die ik op de voet heb gevolgd was VCS, de rest niet. Maar bij VCS kwamen ze pas laat met alles. GTA IV wordt een echte klassieker!!! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
spoeky Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Geweldig nieuws! Straks weten we eindelijk meer over gta 4 ! Het is eigenlijk best vroeg, ik had de trailer pas in Mei verwacht. Mare hoe eerder hoe beter ! Bewerkt: 2 maart 2007 door spoeky Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 Yahaaa, eindelijk krijgen we te zien hoe GTA IV in elkaar steekt! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ruttie Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 ik zit niet voor niks elke dag achter gtaforum Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 Ik hoop dat ze meer info uit gaan geven op 25 april,dan is't mijn verjaardag! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 JA JA een trailer daar zit ik op te wachten jippie. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 Ik hoop dat het geen domme 1 april grap wordt maar een echte mooie trailer. De eerste trailer zegt naar mijn mening alles over een game dus ik hoop dat het een extreem mooie trailer wordt! Die nog niet al te veel verklapt maar goed de game-play toont en de graphix. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Dat is super goed nieuws! Ik kan al niet meer wachten! AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa! sorry dat moest er even uit van vreugde . En zou je het beter ook niet editen op Wikigta? Bewerkt: 2 maart 2007 door hanneswasco Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 Dat is zeer snel. Eigenlijk verbaas ik me erover dat er nu al een trailer komt. Maar wel hartstikke leuk, tenzij het een trainer à la Manhunt 2 Teaser wordt, want dat vind ik niks. Kan een crewlid de datum misschien op de kalender zetten? Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 Dat is zeer snel. Eigenlijk verbaas ik me erover dat er nu al een trailer komt. Maar wel hartstikke leuk, tenzij het een trainer à la Manhunt 2 Teaser wordt, want dat vind ik niks. Kan een crewlid de datum misschien op de kalender zetten? Hier heb je gelijk in, maar de Manhunt 2 Teaser trailer was ook zo gemaakt om eng te zijn. Ik hoop dat het net zo duidelijk, of nog duidelijker wordt dan de eerste GTA SA trailer. Gratz, Boris H. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Certified Gangsta Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 dit is zoooo prachtig iedereen wacht nu natuurlijk vol spanning af, want over een maand krijgen we gewoon te zien wat we kunnen verwachten!!!!!! hoe vet is dat zeg EINDELIJK laten ze wat informatie los. ik hoop dat er ook snel nog aanvullende info vrij zal komen, en wat screens e.d. jongens, het afwachten is nu officieel begonnen ik weet nog wel de spanning toen ze net de GTA:SA site online gooiden, elke dag gekeken voor nieuws en nieuwe filmpjes. en elke keer als er een grote update was zat ik helemaal los te gaan achter me comp. dat zal nu ook weer gebeuren. ik ben heeeel blij hiermee. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 2 maart 2007 Tja ik denk niet dat het veel voor zal stellen. Ze zullen een paar screens end. laten zien. Maar reken er maar niet op dat het een uitgebreide trailer wordt. Daar is het gewoonweg nog te vroeg voor. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 3 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 maart 2007 Gister niet op het forum geweest wegens hevige koorts, maar dit is wel erg mooi nieuws. 29 maart zal ik met spanning wachten. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
WWW.outer Geplaatst: 3 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 maart 2007 ik hoop dat er in die trailer wel wat info van het spel zelf vrij komt en niet z'on vage trailer waar je niks uit kan halen. GTA always in America,, ik hoop dat gta 4 in amerika blijft afspelen en NIET in Europa kan nie w88 op de trailer,, ik hoop dat die de honger stilt Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Zojuist een mysterieus emailtje van Rockstar Games ontvangen met het volgende bericht: