Jump to content
Joriz

Trailer Grand Theft Auto IV aangekondigd!

Zojuist een mysterieus emailtje van Rockstar Games ontvangen met het volgende bericht:

Grand Theft Auto Walkthrough.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

maar ik ben nog altijd overtuigd dat GTA IV op verschillende plaatsen in de europa zal afspelen

denk Italie, Spanje, Engeland, Ierland enz... aangezien ik verschillende aanwijzingen heb gevonden in GTA SA en niet vrijgeeft want ben op onderzoek uit waar GTA IV zal afspelen :)

zeker: Italie, Spanje, Engeland / Ierland

Die landen lijken mij geen maffia landen.

Roffa F L

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

maar ik ben nog altijd overtuigd dat GTA IV op verschillende plaatsen in de europa zal afspelen

denk Italie, Spanje, Engeland, Ierland enz... aangezien ik verschillende aanwijzingen heb gevonden in GTA SA en niet vrijgeeft want ben op onderzoek uit waar GTA IV zal afspelen :)

Roffa F L

Zegt ie dan iets over de maffia?

Hoedanook, je kan nu wel allemaal aan speculeren over die dingen, maar als je er toch niets zeker over weet, wat heeft het dan voor een nut? Daarom wacht ik gewoon af, en zal ik wel zien :sigaar:.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

maar ik ben nog altijd overtuigd dat GTA IV op

Ha ha ha, Italië geen maffia-land. De maffia is zelfs ontstaan in Italië (Sicillië welteverstaan), en dan komt 'ie met zoiets aanzetten. :')

Afijn, ik ben benieuwd wat we in de trailer aantreffen, hopelijk leuke informatie. :)

Edit @ hieronder: Oké... Tja jij zal het wel kunnen weten hè. :7:schater:

Bewerkt: door Pietje II

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

maar ik ben nog altijd overtuigd dat GTA IV op

Ha ha ha, Italië geen maffia-land. De maffia is zelfs ontstaan in Italië (Sicillië welteverstaan), en dan komt 'ie met zoiets aanzetten. :')

Afijn, ik ben benieuwd wat we in de trailer aantreffen, hopelijk leuke informatie. :)

Ja maar elke land heeft wel maffia.

Als ze dan van elk land een gta maken schieten ze ook niks op.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan iemand me ook vertellen waneer de info aangekondigd word in het GTA IV pagina (van deze site).

als iemand het weet mail me dan...

Kamranoi ^_^

GTA: London? Ik vind het niet echt fijn om links te gaan rijden in die GTA games.

kmt ie dan in Londen ik dacht in Bogota

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de EDIT-knop... ;)<<<

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan iemand me ook vertellen waneer de info aangekondigd word in het GTA IV pagina (van deze site).

als iemand het weet mail me dan...

Kamranoi ^_^

GTA: London? Ik vind het niet echt fijn om links te gaan rijden in die GTA games.

kmt ie dan in Londen ik dacht in Bogota

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de EDIT-knop... ;)<<<

Nee... stel... Ik hoorde er enkele mensen over praten en sommige mensen vonden het nog leuk ook om London als stad te gebruiken. En ik houd er niet van om links te rijden in die GTA games.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

*verwijderd*

Natuurlijk vergeet ik te kijken of er al iemand anders heeft gereageerd. :D

Elke stad is wel goed vind ik. :D

Enne hopelijk is het een goede trailer.

Bewerkt: door Carl_Johnson2

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast