Volgers 0 Trailer Grand Theft Auto IV aangekondigd! Door Joriz, 2 maart 2007 Bericht rapporteren Zojuist een mysterieus emailtje van Rockstar Games ontvangen met het volgende bericht: Grand Theft Auto Walkthrough. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Roggies_007 Geplaatst: 7 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 maart 2007 dat werd wel eens tijd na 2 jaar dat er eindelijk eens een trailer kwam MUAHAHAHAHA k kan niet w88 Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 7 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 maart 2007 maar ik ben nog altijd overtuigd dat GTA IV op verschillende plaatsen in de europa zal afspelendenk Italie, Spanje, Engeland, Ierland enz... aangezien ik verschillende aanwijzingen heb gevonden in GTA SA en niet vrijgeeft want ben op onderzoek uit waar GTA IV zal afspelen zeker: Italie, Spanje, Engeland / Ierland Die landen lijken mij geen maffia landen. Roffa F L Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nickonly Geplaatst: 8 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2007 maar ik ben nog altijd overtuigd dat GTA IV op verschillende plaatsen in de europa zal afspelendenk Italie, Spanje, Engeland, Ierland enz... aangezien ik verschillende aanwijzingen heb gevonden in GTA SA en niet vrijgeeft want ben op onderzoek uit waar GTA IV zal afspelen zeker: Italie, Spanje, Engeland / Ierland Die landen lijken mij geen maffia landen. Roffa F L Zegt ie dan iets over de maffia? Hoedanook, je kan nu wel allemaal aan speculeren over die dingen, maar als je er toch niets zeker over weet, wat heeft het dan voor een nut? Daarom wacht ik gewoon af, en zal ik wel zien . Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 10 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 10 maart 2007 GEWOON wachten !, Eindelijk komen er beelden eindelijk,, zal tegen oktober dan maar een ps3 aanschaffen, tegen die tijd komen ook de mooiste games Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 10 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) maar ik ben nog altijd overtuigd dat GTA IV op zeker: Italie, Spanje, Engeland / Ierland Die landen lijken mij geen maffia landen. Ha ha ha, Italië geen maffia-land. De maffia is zelfs ontstaan in Italië (Sicillië welteverstaan), en dan komt 'ie met zoiets aanzetten. :') Afijn, ik ben benieuwd wat we in de trailer aantreffen, hopelijk leuke informatie. Edit @ hieronder: Oké... Tja jij zal het wel kunnen weten hè. Bewerkt: 11 maart 2007 door Pietje II Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 11 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 11 maart 2007 maar ik ben nog altijd overtuigd dat GTA IV op zeker: Italie, Spanje, Engeland / Ierland Die landen lijken mij geen maffia landen. Ha ha ha, Italië geen maffia-land. De maffia is zelfs ontstaan in Italië (Sicillië welteverstaan), en dan komt 'ie met zoiets aanzetten. :') Afijn, ik ben benieuwd wat we in de trailer aantreffen, hopelijk leuke informatie. Ja maar elke land heeft wel maffia. Als ze dan van elk land een gta maken schieten ze ook niks op. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
RunX Geplaatst: 12 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 maart 2007 ik had een vraagje hoe zet ik die rockstar pagina op mijn achtergrond ?en dat die ook door loopt natuurlijk alvast bedankt Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 12 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 12 maart 2007 Maak een nieuwe topic. Dan weet ik zeker dat mensen je helpen . Of gebruik Google Ik ben die html code vergeten maar hij zit in photoshop slice Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
EDBN Geplaatst: 21 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 21 maart 2007 GTA: London? Ik vind het niet echt fijn om links te gaan rijden in die GTA games. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
kamranoi Geplaatst: 22 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 maart 2007 Kan iemand me ook vertellen waneer de info aangekondigd word in het GTA IV pagina (van deze site). als iemand het weet mail me dan... Kamranoi GTA: London? Ik vind het niet echt fijn om links te gaan rijden in die GTA games. kmt ie dan in Londen ik dacht in Bogota >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de EDIT-knop... <<< Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 22 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 maart 2007 Dat is nog niet bekend kamrooi, volgensmij op de voorpagina? Mvg, GTA Monster Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
EDBN Geplaatst: 23 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 maart 2007 Kan iemand me ook vertellen waneer de info aangekondigd word in het GTA IV pagina (van deze site).als iemand het weet mail me dan... Kamranoi GTA: London? Ik vind het niet echt fijn om links te gaan rijden in die GTA games. kmt ie dan in Londen ik dacht in Bogota >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan even de EDIT-knop... <<< Nee... stel... Ik hoorde er enkele mensen over praten en sommige mensen vonden het nog leuk ook om London als stad te gebruiken. En ik houd er niet van om links te rijden in die GTA games. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
DJ-TQM Geplaatst: 23 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 23 maart 2007 is die trailer al ergens uitgelekt? Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 24 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 24 maart 2007 ^^^Ik denk van iet adners zal hij al op het hele net zijn verspreid! RIvel Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 maart 2007 Bericht rapporteren Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) *verwijderd* Natuurlijk vergeet ik te kijken of er al iemand anders heeft gereageerd. Elke stad is wel goed vind ik. Enne hopelijk is het een goede trailer. Bewerkt: 26 maart 2007 door Carl_Johnson2 Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Zojuist een mysterieus emailtje van Rockstar Games ontvangen met het volgende bericht: