Leon_J Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Hoi mensen, Ik heb gister GTA SA gekocht en meteen geinstalleerd op mn computer. Na ongeveer 10 minuten spelen liep hij zomaar opeens vast toen ik naar het pauze scherm ging en daarna op resume drukte. Ik heb het daarna nog zeker wel zo'n 20 keer opnieuw geprobeerd, maar bijna elke keer liep hij wel na 5 minuten ergens vast. Ik speel het spel op een laptop van het merk Acer met de volgende specs: - AMD 64 X2 processor (1,6 Ghz) - Geheugen: 2048 MB - Harddisc: 120 GB - Videokaart: max. 256 MB volgens mij voldoen de specs ruim aan het spel maar toch toopt hij vast en moet ik hem steeds opnieuw starten, kan iemand mij helpen? Reageren
Vauxhall7 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Probeer Rockstar te E-Mailen, Had ik ook toen ik een foutmelding had, weet je het merk van je videokaart ook? 2048 MB RAM zal het niet zijn denk ik Reageren
Leon_J Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Videokaart: Nvidia GeForce Go 7300 Geheugen: 2Gb RAM Wel is het zo dat ik op m'n laptop Windows Vista Home Premium heb, kan het misschien hier aan liggen? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDIT-knop eventjes. <<< Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Kan best, want volgens mij is het spel gemaakt voor windows XP. Dus misschien is dat de fout. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Dat slaat nergens op het kan gwn ook voor windows Vista. Anders zou niemand Windows Vista kopen als dat niet kon Me buutjongen heeft Vista ook en Gta Sa doet het gwn Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Het is bekend dat San Andreas Multiplayer het niet doet op vista. San Andreas zelf moet het op vista wel doen. je kunt eens proberen om de disc schoon te maken, Aangezien het niet aan je pc ligt kan dat misschien het probleem zijn succes, Pennywise The Clown Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Probeer anders de compatibiliteits modus erop te zetten. Klik met je rechtermuisknop op het GTA_SA.exe icoontje => eigenschappen => compatibiliteit en dan op windows xp. Misschien dat het werkt, maar niet geheel zeker. Reageren
Ketriks Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik heb zo ongeveer hetzelfde probleem. Bij mij loopt GTS:SA ook na een tijdje spelen vast. Ook ik heb Vista. En nog een probleem. De muis doet het op de een of andere manier niet. Als ik om me heen wil kijken of draaien of wat dan ook met de muis. Dat werkt niet. Ik kan helemaal niks met de muis. Reageren
timon Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik heb zo ongeveer hetzelfde probleem. Bij mij loopt GTS:SA ook na een tijdje spelen vast. Ook ik heb Vista. En nog een probleem. De muis doet het op de een of andere manier niet. Als ik om me heen wil kijken of draaien of wat dan ook met de muis. Dat werkt niet. Ik kan helemaal niks met de muis. ik heb gewoon windows xp en bij mij doet de muis ook niks meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.