GTA 0wn3r Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Whoa !! Ik zag net de reclame van GTA: SA :lol: Hijs echt cool Wie heeft em nog meer gezien? *'k moest et even melden sorry voor de onnutigheid* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 welke net? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 welke net? Ik zag em op NET 5, maar denk dat het ook op de rest wel komt behalve de lokale omroepen misschien en zenders : ned1,2,3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Vooral op MTV en TMF is de reclame te zien. Maar de Amerikaanse versie van deze reclame is ook te downloaden op GTAgames.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Viking Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Heb hem al 1000 x gezien!!! Blijft een mooie reclame. Ik geef hem op voor de GOUDEN LOEKI :-P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Heb hem al 1000 x gezien!!!Blijft een mooie reclame. Ik geef hem op voor de GOUDEN LOEKI :-P ik ook is wel een stoere reclame ik geef hem een 9+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik heb hem ook al heel vaak gezien , echt cool . B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik heb de reclame ook al enkele keren gezien. Maar ik kijk niet zoveel tv want ik zit (bijna) altijd op de PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 tja ik vind hem wel leuk maar een beetje weinig actie vind ik die van halo 2 beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Uh ik had dit ook al een keer gemeld dat er op MTV en TMF reclames van SA zijn. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...266&hl=reclames Bewerkt: 27 november 2004 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Uh ik had dit ook al een keer gemeld dat er op MTV en TMF reclames van SA zijn.http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...266&hl=reclames ik heb de reclame nog niet gezien op welke zenders is ie allemaal te zien -tmf -mtv -zijn er nog anderen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik heb hem ook een paar keer gezien. alleen de laatste tijd zie ik hem niet meer. op TMF heb ik hem een paar keer gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.