Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe moet ik motors spawnen??

Volgens mij heb je er geen cheats voor dus je kan het beste de motoren spawnen met een carspawner/garage editor. Hiermee kan je elk voertuig spawnen, wat je maar wilt. Hier kan je een garage editor downloaden. Het gebruik hiervan is éénvoudig in het menu klik je op 'garage editor'. Vervolgens kies je een garage waarin je het voertuig wilt laten spawnen, en je kiest tot slot een voertuig. Met een druk op de knop zal jou motor in de door jou gekozen garage te vinden zijn.

Geplaatst:
en hoe open je dat programma dan

Je dient hem eerst even uit te pakken, dit kan met bijvoorbeeld WinRar. Als je dat hebt gedaan krijg je een pictogram namelijk deze:

Dubbelklik erop en de trainer zal starten, vervolgens dien je nog even de 'garage editor' aan te klikken. Verder info over het gebruik ervan in mijn post hierboven.

Geplaatst:
ik heb hem gedownload maar ik kreeg hem in kladblok

Dan heb je hem zo ingesteld dat hij hem opent in Kladblok. Voordat dat veranderd moet je zoals ik al eerder zei eerst WinRar downloaden, dat kan hier. Als je hem ook geïnstalleerd hebt zal dat volgens mij automatisch veranderen. Dus alles wat jij download zal dan met WinRar geopend worden, iets wat overigens heel normaal is. Mocht dit niet het geval zijn doe dan het volgende:

1) Klik met je RMB (rechtermuisknop) op het bestand, en kies voor eigenschappen.

2) Bovenaan zul je dit moeten zien:

3) Klik op 'wijzigen'.

4) Na de installatie van WinRar zal WinRar bij de aanbevolen programma’s moeten staan, dubbelklik erop en je bent klaar.

Geplaatst:

ok bedankt :slotje:

>>> Door Dutchy3010: Als er geen regels overtreden worden, sluiten wij over het algemeen geen topics. Dus deze blijft ook open. ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...