CJ_ Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 kan je autos in versie 2 zetten ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 kan je autos in versie 2 zetten ? Het kan, maar dan zal het spel crashen. Althans, voor zover ik het weet. Het is algemeen bekend dat je met V2 niet kan modden, en dat is een feit. Je hebt echt puur V1 bestanden nodig om te kunnen modden. Met de V1 bestanden bedoel ik dus de MAIN.scm en de SCRIPT.img, de patch enkel is niet voldoende. Omdat je je nu waarschijnlijk zal afvragen waar je die V1 bestanden moet halen heb ik ze voor iemand in mijn bijlagen gedaan, hier in dit topic. Na het downloaden plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Installeer voor de zekerheid eerst de patch, en voeg daarna de bestanden toe. (Maak s.v.p. wel back-up's van je originele bestanden!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.