gybrus Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Download.:Update soon:. Barrel replacements v 0.1 - Link Removed Generic replacements v0.5 - Rapidshare Inleiding Ik heb een klein project gestart dat de generick objeckts uit SA vervangt. Momenteel alleen de barrels. Waarschijnlijk ga ik nog meer generick objeckts veranderen zoals de bomen. De barrels zijn klaar en ik ga nu verder met de bomen. Het hoofddoel van deze mod is om de *.Col te behouden en alleen de dff en de texture te vervangen. Hierdoor kun je nog steeds MTA spelen zonder te cheaten of bugs. En het zal in single player mode ook een stuk beter er uit zien. Wat kun je er allemaal mee doen? *Deze mod zal de meeste generick objeckts vervangen. *Je zal de mod in MTA kunnen gebruiken zonder te cheaten ofzo. *Het zal er beter uit zien dan het originele . *Het vervangt de originele objeckten dus je kan gewoon andere mods gebruiken zonder problemen te krijgen met ID nr's. Wat is er allemaal zelf gemaakt? Nou als eerste het moddel Dan de texture en de unwrap UVW(heel belangerijk :O) kortom alles Wat ben ik verder van plan. Nieuwe moddels maken voor de bomen. Textures zoeken maken voor de bomen. Kijken wat ik nog meer kan vervangen Wat te doen..:Updates soon:. Barrels die worden vervangen. Barrel1-Het gelevat-valt om-Done Barrel2-Een soort van olievat-valt om-Done Barrel3-Een soort van coal vat open bovenkant met rotzooi erin-valt om-Done Barrel4-Explosief rood vat-valt om en explodeerd-Done kb_barrel_exp-geel vat-Als je er tegen aan rijd wordt het een soort rotje-Done Bomen-Ja wat zouden die doen..-Binnenkort Screens&Video's.:Updates soon:. In-game test video. Rapidshare-Temp Google Video Just a scene 3DSM Renders In-game Grats,Gybrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ruttie Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 is hij gewoon op gtaforum te downoaden of is hij nog niet klaar?? als je er nog mee bezig bent. veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Hallo, in mijn todo list staat hoever ik nu ben. Tot mijn grote verbazing staat er helemaal gaan dummy in de dff. en dat is zeer positief. dat bespaart me iets van 30 min werk Grats,Gybrus Screens updated totdo list updated Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Geweldig idee, ik vind dat je er goed over hebt gedacht. Over het hele project. Als je hulp nodig hebt roep je het maar hoor. Ik wil je wel helpen met het testen in MTA. Succes verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Heb je misschien ook een screen van de ton gewoon ingame zonder dat ie kan ontploffen etc gewoon het model. Dan kunnen we zien hoe het er ingame uitziet, want meestal kan het er wel mooi uitzien op een render maar ingame valt het dan nog wel eens tegen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb hem net even getest en hij werkt perfect Ik heb de draw distance van 40 meter naar 100 gehaald wel zo makkelijk. Ik maak even een paar screens ingame en een video waar ik dus even de barrel laat ontploffen. Mischien maak ik ook een screen in een DM map op MTA Tot zo. Grats,Gybrus EDIT: Screens updated Video soon!! Bewerkt: 2 maart 2007 door Dhr.Gybrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Hallo, Bump* Even aandacht trekken xD Eerste download van deze mod is klaar. Inhoud: Readme.doc Barrel replacements.sami Folder with files. Kan een mod alstublieft de topic titel naar dit veranderen?: {Generick replacements [WIP]} {Gybrus Creations} *Zonder {-} Dank u, Grats,Gybrus Bewerkt: 3 maart 2007 door Dhr.Gybrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Ziet er nice uit! Ik had er al over gehoord van je op MTA maar wist niet dat het zo mooi zou worden! KUTGW Gratz, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Ziet er echt super uit Gybrus, mooie kwaliteit van Textures . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Hallo, Aaah thanks zulke comments doen me goed Ik ben nu bezig met de 2de texture... nouja ik wil eraan beginnen deze vervangd dan barrel 3 ofzo (de gele) dan nog 1 met hete kolen maken en kijken of ik er nog vergeten ben Nochmaals de vraag of een Moderator of een Admin de topic titel kan veranderen naar. {Generick replacements [WIP]} {Gybrus Creations} Zonder de {-} Dank u wel Grats,Gybrus EDIT: Haloooow Nieuwe texture en aangepast moddel af morgen in-game. Grats,Hope u like it. PS: mischien tips voor andere objeckten die wel wat highpolyer mogen ?? Stuur een berichtje Bewerkt: 3 maart 2007 door Dhr.Gybrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Grats,Hope u like it. yes i like it. machtig mooi man en met die textures t is gewoon 10x beter dan t orgineel. kome deze tonnen ook in gta MS ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) PLEASE Kan een Moderator of een admin de naam van dit topic alstublieft veranderen ???naar. {Generick replacements [WIP]} {Gybrus Creations} zonder {-} dank u Back to dah point Grats,Hope u like it. yes i like it. machtig mooi man en met die textures t is gewoon 10x beter dan t orgineel. komen deze tonnen ook in gta MS ?? Fijn om te horen Op de vraag waarschijnlijk wel kees. Nou ik heb een middagje vrij dus dan kan ik deze mod afmaken en bugs verbeteren. zoals een paar bugs in de bensin barrel texture :O Screens van de coal ton ingame binnenkort.(laten we zeggen in 5 min.) Grats,Gybrus EDIT: Kwam net op het leuke idee om de bomen ook te vervangen --- Update: Side info. Barrels die worden vervangen. Barrel1-Het gelevat-valt om-Word aan gewerkt Barrel2-Een soort van olievat-valt om-Wordt aan gewerkt Barrel3-Een soort van coal vat open bovenkant met rotzooi erin-valt om-Wordt ingame gezet Barrel4-Explosief rood vat-valt om en explodeerd-Is klaar texture bugs worden later gefixt kb_barrel_exp-geel vat-Als je er tegen aan rijd wordt het een soort rotje-Wordt aangewerkt Oud oud oud =O Grats,Gybrus EDIT: Hier is die dan. grats Bewerkt: 3 maart 2007 door Dhr.Gybrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Wauws, dit is vette shit!! Ik hoop echt dat je dit allemaal tot een goed eind gaat brengen. Dat dit een soort MTA-add-on is eigenlijk, vind ik echt geweldig, omdat ik veel MTA speel en een beetje vernieuwing kan geen kwaad! Ga je ook de objects zoals de schansen e.d. veranderen? PWC, Grtz Puma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Mensuuh @Puma-Kijk daarom is het zo belangerijk om eerst te kijken of je de col kan behouden =D Ramps he :/ hmm ik zal ernaar kijken ik weet nog niet wat ik er dan aan ga veranderen Update: Ton3 the oil barrel. 3 gedaan nog 1 te gaan naja 2 maar die zijn in gta hetzelfde ongeveer :/ Even in-game zetten.. ToDo: De laatste barrel('s) Bomen cheken in de map editor. Bomen maken =O Textures voor bomen maken =O Hekjes cheken... Ect. Alle gens proberen te changen... =O Grats,Gybrus Verdumme waar blijven die Mods nou EDIT: Tadaa Bewerkt: 3 maart 2007 door Dhr.Gybrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 ziet er echt goed uit. KUTFGW Keep Up The Fucking Good Work[/font] als ie helemaal klaar is ga ik hem downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.