VonLeeuwen Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Hey, ik heb alle landjes overgenomen op gta sa, behalve 1, een klein vierkantje, waar nooit gangsters lopen. Hoe moet je dit gebied overnemen? Het ligt ten oosten van de brandweerkazerne. Gr, Von Leeuwen Reageren
Damos Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Zoals je ze allemaal overnam je gaat opzoek naar wat Vagos minimaal 3. Blijf rondlopen ze komen er wel hoor. Reageren
VonLeeuwen Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Maar dat landje valt precies in de bebouwing, met maar 2 steegjes. En daar loopt dus echt nooit iemand :'( Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Zoals je ze allemaal overnam je gaat opzoek naar wat Vagos minimaal 3.Blijf rondlopen ze komen er wel hoor. Ik heb nog wel een andere tip. Men rijdt er sowieso altijd in auto's rond, stel dus een blokkade op midden op de weg. Dit doe ik altijd als er geen gangleden over straat lopen. Je hebt dus 3 members nodig om een war te starten, je hebt meestal aan twee auto's wel genoeg. (Ik bedoel hier dus auto’s mee waar de members inzitten, niet de normale peds.) Een andere tip; loop naar een ander gebied en lok van daaruit members mee naar het gebied dat je wilt veroveren. Meestal moet je even tegen een groepje oplopen voordat ze je actervolgen. Ren dan naar het stukje toe dat je wilt veroveren, en knal daar iedereen neer. Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Maar dat landje valt precies in de bebouwing, met maar 2 steegjes. En daar loopt dus echt nooit iemand :'( Er zijn meer mensen die daar last van hebben, omdat het echt zo'n heel klein stukje is waar bijna nooit rivalen van jouw gang lopen. Toch is het niet anders dat je, zoals Damos al zegt, gewoon moet blijven rondlopen. Wat ook wel handig is, is een keer tussendoor te saven, zodat de tijd weer wat vooruit gaat, en je misschien weer meer kans hebt om de gangleden te vinden, en voor eens en voor altijd de andere gang te 'verwijderen' (kan even geen ander woord vinden ... ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.