Jump to content

Two Faced Tanner kan ik niet meer!


White Gold

Recommended Posts

Hey allemaal. Ik heb een korte vakantie naar Liberty City genomen alleen nu kan ik voor Asuka de missie "Two Faced Tanner" niet meer doen, omdat ik Grand Theft Aero al heb gedaan. Mijn vraag is nu of deze missie erg belangrijk was in de verhaallijn en of ik nu de 100% nog kan halen.

Misschien is het ook wel handig om het op WikiGTA te zetten, welke missies vervallen als je een beetje voorloopt.

Edit: Ik zag hier al een topic over staan, alleen was daar niet duidelijk antwoord gegeven.. anders mag deze post daarbij :D.

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal. Ik heb een korte vakantie naar Liberty City genomen alleen nu kan ik voor Asuka de missie "Two Faced Tanner" niet meer doen, omdat ik Grand Theft Aero al heb gedaan. Mijn vraag is nu of deze missie erg belangrijk was in de verhaallijn en of ik nu de 100% nog kan halen.

Misschien is het ook wel handig om het op WikiGTA te zetten, welke missies vervallen als je een beetje voorloopt.

Edit: Ik zag hier al een topic over staan, alleen was daar niet duidelijk antwoord gegeven.. anders mag deze post daarbij :D.

De missie hoort inderdaad gewoon bij de verhaallijn, en zonder deze missie is het helaas uitgesloten om de 100% nog te halen. In de missie moet je een ene 'Tanner' vermoorden, je krijgt 4 sterren politie achter je aan maar heel moeilijk is het niet. Maar volgens mij moet je deze missie gewoon kunnen doen. Want er is maar één missie waardoor je een andere missie niet meer kan doen. En dat is de missie waarin je Kenji moet vermoorden, waardoor je de laatste missie van Kenji niet meer kan doen. Volgens mij moet je die van Asuka gewoon kunnen blijven doen..

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal. Ik heb een korte vakantie naar Liberty City genomen alleen nu kan ik voor Asuka de missie "Two Faced Tanner" niet meer doen, omdat ik Grand Theft Aero al heb gedaan. Mijn vraag is nu of deze missie erg belangrijk was in de verhaallijn en of ik nu de 100% nog kan halen.

Misschien is het ook wel handig om het op WikiGTA te zetten, welke missies vervallen als je een beetje voorloopt.

Edit: Ik zag hier al een topic over staan, alleen was daar niet duidelijk antwoord gegeven.. anders mag deze post daarbij :D.

De missie hoort inderdaad gewoon bij de verhaallijn, en zonder deze missie is het helaas uitgesloten om de 100% nog te halen. In de missie moet je een ene 'Tanner' vermoorden, je krijgt 4 sterren politie achter je aan maar heel moeilijk is het niet.

Okey.. ik had hem gelukkig er nie toverheen gesaved, maar gebeuren er nog dingen die handig zijn voor de verhaallijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit soort situaties doen zich niet meer voor als je al zo ver bent in het spel. Wel moet je uitkijken voor de 'Purple Nine Glitch'. Deze doet zich voor als je de missie 'Uzi Money' hebt gedaan. Er lopen dan geen Purple Nines (een gang) meer rond in Liberty City. Een volgend spel zou je dus niet 100% kunnen uitspelen als je last hebt van deze glitch. Meer informatie daarover vind je >hier< (Bedankt Wikigta en Bling).

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ze zeiden mij dat ik hem wel moest gespeeld hebben?

Ik begrijp er niets meer van?!

Je hoeft hem dus niet te spelen. Dus kan je de 100% denk ik niet meer halen. Volgens mij niet zo'n belangrijke missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik wil de 100% halen, dus dan moet ik helemaal opnieuw beginnen?!

Heb je dit topic al eens bekeken? Daar kun je van elke missie een savegame downloaden. Download dus een savegame die het dichts in de buurt komt van je huidige savegame. Wellicht dat je dan weer enkele missies overnieuw moet doen, maar dat is niet anders, dan weet je het immers voor de volgende keer!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...