Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

HEEY!!!!

het is weekend dus ik kan weer beetje gta gaan spelen

en nu vroeg ik me af waar ik VC2SA te vinden is ZONDER VIRUS want op gtagrage staat ie met virus er op

en als het kan ook graag LC2SA als ie er is want dat weet ik namelijk niet meer

op gtagarage stond ie maar ook met virus.

Geplaatst: (bewerkt)
GTA Garage is een goede mod site, en ik zie niet in waarom ze virussen op hun site zouden zetten. Ik denk eerder dat jij al een virus op je computer hebt.

nee man, ik heb hem daar echt keer gedownload er werd een virus melding gemaakt dus verwijderde meteen!,, ik heb norton en hitman pro , hitman pro 2.0.4 heeft elk firewal bug en virus system in zig(spybot enz.) om te scannen en ik scan me comp elke week dus

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:

sorry voor dubbelpost maar dan reageren mensjes mss

ik had er daar net 1 gevonden ZONDER virus maar daardoor crashte me spel dus ik moest me spel uninstalle :duh:

een andere VC2SA komt later uit maar dat is ook allemaal met car mods en motor mods en zo maar dat wil ik nie hebben

Geplaatst:
GTA Garage is een goede mod site, en ik zie niet in waarom ze virussen op hun site zouden zetten. Ik denk eerder dat jij al een virus op je computer hebt.

nee man, ik heb hem daar echt keer gedownload er werd een virus melding gemaakt dus verwijderde meteen!,, ik heb norton en hitman pro , hitman pro 2.0.4 heeft elk firewal bug en virus system in zig(spybot enz.) om te scannen en ik scan me comp elke week dus

Norton haha neem toch een echte virus scanner Norton is slecht neem NOD32 dat is de nummer 1 scanner NOD32 heeft nog nooit een virus overgeslagen en Norton slaat de helft van de virussen over .

Geplaatst:

Norton haha neem toch een echte virus scanner Norton is slecht neem NOD32 dat is de nummer 1 scanner NOD32 heeft nog nooit een virus overgeslagen en Norton slaat de helft van de virussen over .

bij hitmanpro

daar zit ook NOD32 bij -_- , dus er zat dus duidelijk een virus op ,, dus ik weet niet waarom big boss zegt dat dat nie kan want er zijn altijd eikels die virussen leuk vinden om op grote sites te zette

Geplaatst:

GTAGarage heeft geen virus in hun mod gestopt.

Ik denk, zoals Big Boss al zei, dat er een virus op je pc zit, die elke toepassing die net gedownload is zegmaar: Emuleert. (In andere woorden: Als jij een bestand download, dan kruipt dat virus zich in dat nieuwe bestand, aangezien het een .exe file is zou dat zeer goed kunnen. Daarom ziet jouw virusscanner dat bestand voor virus aan.) Het installeren daarvan is zonder risico's.

Let er wel op: Als je de mod installeert, kan het virus zich verpsreiden.

Of wat ook nog zou kunnen. Bij sommige toepassingen (.exe files) kan een virusscanner het bestand niet indentificeren, waardoor de virusscanner denkt dat het verdacht is, terwijl dat eigenlijk niet zo is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...