Sseb Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) 1.De ze beredeniring((((((((GELT ALLEEN ALS IE VOOR DE COMP OOK UIT KOMT!!)))))) Nu heeft Sony ook al een contract getekent voor xtra spullen in GTA IV. Maar Xbox was eerder die had ook voor xtra episodes, wapens, wagens een contract. Xbox is van Microsoft; alle computers hebben Windows, ]Windows is ook van Microsoft. Dus dan zou dat ook gelden voor de comp dat die extra dingen er komen. zou dit zo zijn? want dan vraag ik me af. 2. Microsoft kan ook nog een vuile truck uit halen om gta IV te laten komen voor Winows Vista! zodat we Vista moeten kopen en zij rijker worden. zou microsoft dit doen? Want er is namelijk nog niks bekent over of ie voor de comp uit komt mss wel een paar maanden later. Maar dan hebben ze alles kunne porten naar codering( of zoiets ) van Vista en zo. dan hebben de Xp gebruikers waar onder ik en nog miljoenen mensen die voor gta IV wachten op comp met Xp er niks aan! :O dus het zou kunnen dat Microsoft met R* hebben afgesproken dat: ze een paar maanden moesten wachten voor het maken voor de PC versie van IV voor Vista. Edit: leestekens toe gevoegd dankje voor de tip White gold en goede opmerking over Vista het is idd wat ik in de filmpjes heb gezien Windows Bugsta Bewerkt: 2 maart 2007 door Sseb Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 1.de ze beredeniring((((((((GELT ALLEEN ALS IE VOOR DE COMP OOK UIT KOMT))))))Nu heeft Sony ook al een contract getekent voor xtra spullen in GTA IV maar Xbox was eerder die had ook voor xtra episodes, wapens, wagens een contract Xbox is van Microsoft; alle computers hebben windows, windows is ook van microsoft dus dan zou dat ook gelden voor de comp dat die extra dingen er komen. zou dit zo zijn, want dan vraag ik me af 2. microsoft kan ook nog een vuile truck uit halen om gta IV te laten komen voor Winows Vista! zodat we Vista moeten kopen en zij rijker worden. zou microsoft dit doen. Want er is namelijk nog niks bekent over of ie voor de comp uit komt mss wel een paar maanden later maar dan hebben ze alles kunne porten naar codering( of zoiets ) van vista en zo. dan hebben de xp gebruikers waar onder ik en nog miljoenen mensen die voor gta IV wachten op comp met xp er nix aan :O dus het zou kunnen dat Microsoft met R* hebben afgesproken dat ze een paar maanden moesten wachten voor het maken voor de PC versie van IV voor Vista Srry dat ik zo dom doe maar wat is Windows Vista Reageren
White Gold Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Srry dat ik zo dom doe maar wat is Windows Vista Windows Vista is de opvolger van Windows XP. Een nieuw stuurprogramma met massa's bugs . BTW Sebb, leestekens kunnen handig zijn. Maar ik denk dat als die voor de PC uitkomt het ook voor XP is hoor en de content dat je die dan niet hebt. Maar we zullen zien. Reageren
BigM Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Nou het probleem of hij ooit voor de pc komt kwelt me. Dat is namelijk de eenige manier dat ik hem ook kan gaan spelen. Ik vrees dat hij er niet komt!Maar als je het logies bekijkt: San andreas gtaIII en vc Kwamen naar de pc Omdat het vanaf een ps2 portaal was. Dat het met de psp dan niet kon snap ik nog wel vanwegen uitrekking etc. Je ziet makers het idd wel vaak doen dat ze dingen proberen waardoor jij meer geld verliest en hun juist krijgen. Ik denk ook dat als we de periode eemaal hebben afgesloten. Op alle games vista staat. Dus opzicht Geloof ik het wel. Maar er verandert nog zo veel hé. edit:pizzaklaar. Eeetse Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Srry dat ik zo dom doe maar wat is Windows Vista Windows Vista is de opvolger van Windows XP. Een nieuw stuurprogramma met massa's bugs . BTW Sebb, leestekens kunnen handig zijn. Maar ik denk dat als die voor de PC uitkomt het ook voor XP is hoor en de content dat je die dan niet hebt. Maar we zullen zien. Thanks Reageren
Sseb Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Nou het probleem of hij ooit voor de pc komt kwelt me. Dat is namelijk de eenige manier dat ik hem ook kan gaan spelen. Ik vrees dat hij er niet komt!Maar als je het logies bekijkt: San andreas gtaIII en vc Kwamen naar de pc Omdat het vanaf een ps2 portaal was. Dat het met de psp dan niet kon snap ik nog wel vanwegen uitrekking etc. Je ziet makers het idd wel vaak doen dat ze dingen proberen waardoor jij meer geld verliest en hun juist krijgen. Ik denk ook dat als we de periode eemaal hebben afgesloten. Op alle games vista staat. Dus opzicht Geloof ik het wel. Maar er verandert nog zo veel hé.edit:pizzaklaar. Eeetse inderdaad de PC generatie gaat nu zeg maar ook naar een nieuwe generatie Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Nou het probleem of hij ooit voor de pc komt kwelt me. Dat is namelijk de eenige manier dat ik hem ook kan gaan spelen. Ik vrees dat hij er niet komt!Maar als je het logies bekijkt: San andreas gtaIII en vc Kwamen naar de pc Omdat het vanaf een ps2 portaal was. Dat het met de psp dan niet kon snap ik nog wel vanwegen uitrekking etc. Je ziet makers het idd wel vaak doen dat ze dingen proberen waardoor jij meer geld verliest en hun juist krijgen. Ik denk ook dat als we de periode eemaal hebben afgesloten. Op alle games vista staat. Dus opzicht Geloof ik het wel. Maar er verandert nog zo veel hé.edit:pizzaklaar. Eeetse inderdaad de PC generatie gaat nu zeg maar ook naar een nieuwe generatie de console generatie maar ontopic: ik denk niet dat microsoft dat doet, dan zouden ze veel kritiek krijgen. @ Hieronder: Consoles zijn tegenwoordig veel beter om op te gamen omdat je geen rotzooi hoeft te kopen, gewoon plug-and-play. Er zal wél altijd gegamed worden op de PC, alleen de consoles gaan beter verkopen. dat is mijn mening. Bewerkt: 2 maart 2007 door blokcement Reageren
Sseb Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Nou het probleem of hij ooit voor de pc komt kwelt me. Dat is namelijk de eenige manier dat ik hem ook kan gaan spelen. Ik vrees dat hij er niet komt!Maar als je het logies bekijkt: San andreas gtaIII en vc Kwamen naar de pc Omdat het vanaf een ps2 portaal was. Dat het met de psp dan niet kon snap ik nog wel vanwegen uitrekking etc. Je ziet makers het idd wel vaak doen dat ze dingen proberen waardoor jij meer geld verliest en hun juist krijgen. Ik denk ook dat als we de periode eemaal hebben afgesloten. Op alle games vista staat. Dus opzicht Geloof ik het wel. Maar er verandert nog zo veel hé.edit:pizzaklaar. Eeetse inderdaad de PC generatie gaat nu zeg maar ook naar een nieuwe generatie de console generatie maar ontopic: ik denk niet dat microsoft dat doet, dan zouden ze veel kritiek krijgen. de Pc's gaan ook verder hoor!!!! niet alleen de console generatie cement Reageren
Boris H. Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Ik zie Microsoft er voor aan om dit te doen. Ze hebben nu ook zoiets uitgehaald met windows Vista. Het is namenlijk zo dat als je Vista los koopt je veel meer betaald dan wanneer je een zogenaamd "upgradepakket" koopt. Zo'n upgrade pakket is alleen bruikbaar als je een legale windows XP hebt. Microsoft verdient graag veel geld dus zullen ze dat heus wel doen. Maar je moet waarschijnlijk toch wel windows Vista hebben want als GTA IV gaat draaien met Direct X 10. moet je windows Vista hebben om Direct X 10. videokaarten te gebruiken. Ik zeg niet dat microsoft de Extra Episodes exclusief voor Vista maakt maar ik denk het wel. Gratz, Boris H. Bewerkt: 2 maart 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.