Schno009 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik wil het muziekje uit een swf bestand halen om daarna als opstartgeluidje te doen. Ik weet wel dat dit met de nieuwste flash studio kan, maar ik ga die niet kopen/downloaden. Er is vast wel een alternatief hoop ik. En Nee, dit kan niet met geluidsrecorder, aangezien dit via de geluidskaart gaat en niet de kwaliteit levert die ik wens. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 * Sorry voor de late reactie, maar het is om te helpen. * Je kunt muziek uit flash bestanden halen met HooTech's SWF2MP3 Converter. De gratis 2.2 kun je hier downloaden. Versie 2.3 en hoger zijn betaald en je hebt daar een gratis trial voor, maar 2.2 heeft dezelfde functie en is ongelimiteerd, het ziet er alleen wat anders uit. Succes en veel plezier ermee! Mvg, Flitskikker Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Dankjewel! Was het flashje bijna weer vergeten xD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.