XPr0MatriX Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 (bewerkt) Goed hier komt ie..ik was met een missie Catalyst, op een gegeven moment in de tunnel was het mission failed (zoals altijd bij mij) Heel vaag..in ieder geval reed ik verder de tunnel in en werd om ringt door de politie wat al nergens op sloeg..ik bedoel het was toch missie failed..je kon niet verder met je auto,omdat je niet de volgende stad in mocht, ik vloog met mijn wagen ergens over een railing en belandde in een bos met veel mist, later belandde ik op een plek wat wel een legerbasis leek en verder kwam ik bij een wit huisje en er stond Haunted house...dit klopt niet echt volgens mij. Haunted House is helemaal niet in Los Santos toch? Maar ik werd overhoop geknald door de politie en kan die plek niet meer vinden. Volgens mij was het een foutje in het spel, dat ik ergens belandde terwijl ik nog niet daar mocht komen omdat ik de missies in Los Santos nog niet (erg he?) heb volbracht. Vandaar dat de cheat code 'minder je wanted rang ( ) ook niet werkte. Elke keer als ik dat in dat bos deed dan kwamen er meer cops. Snappen jullie het een beetje??? :blink: Of denk je nu ook van dat kind is nie helemaal :blink: :unsure: ? He? Goed goed ik ben al niet zo kapot van dat haunted house gedoe..en volgens mij zie ik ze vliegen. Zal ik je eens vertellen hoe lang ik over de eerste missie van OG heb gedaan? heel lang..( <_< ) goed he? Ik knalde constant met die moter tegen een paal! :lol: Bewerkt: 25 november 2004 door XPr0MatriX
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Het zal wel haunted house al vaker over gehoord
XPr0MatriX Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Het zal wel haunted house al vaker over gehoord Wat bedoel je precies? Maar die haunted house zit toch niet in Los Santos? En als ik het zag dan kllopt het niet want ik mag niet in een ander gebiedd komen, omdat ik nog geen eens alle missies in Los Santos heb voltooid?! Snel ben ik he?
Trax Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Je kan alle gebieden wel in, maar dan krijg je wanted level ....
XPr0MatriX Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Je kan alle gebieden wel in, maar dan krijg je wanted level .... ThanX Se7en, nu snap ik het, maarre ik heb gezien wat me te wachten staat ennuh het begint volgens mij pas na Los Santos met die creepy dingen. Zal ik toch maar in Los Santos blijven .
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Erg vaag verhaal maar zou wel een verzonnen verhaal zijn of een bug
brian666 Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Erg vaag verhaal maar zou wel een verzonnen verhaal zijn of een bug ik denk niet dat ze zou liegen maar ik heb daar al eerde over gehoort.
XPr0MatriX Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Erg vaag verhaal maar zou wel een verzonnen verhaal zijn of een bug ik denk niet dat ze zou liegen maar ik heb daar al eerde over gehoort. Was dit dan? :angry:
XPr0MatriX Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Erg vaag verhaal maar zou wel een verzonnen verhaal zijn of een bug Waarom zou ik zoiets verzinnen? Ik bedoel Se7en zei al al dat je overal kan komen alleen dan krijg je wel wanted level. Nou dat klopt dan toch ook met wat ik schreef? :huh: <_< Dus ik vind het raar als iemand zegt dat ik dit zou verzinnen...slaat nergens op :angry: Het is maar een game hoor.... Bewerkt: 26 november 2004 door XPr0MatriX
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Waarom zou ik zoiets verzinnen? Ik bedoel Se7en zei al al dat je overal kan komen alleen dan krijg je wel wanted level. Nou dat klopt dan toch ook met wat ik schreef? :huh: <_< Dus ik vind het raar als iemand zegt dat ik dit zou verzinnen...slaat nergens op :angry: Het is maar een game hoor.... De meeste 'easter-eggs' die tot nu zoe gemeld zijn hier zijn meestal alleen door de poster gezien, was niet ingame te fotograferen, digitale camera was kapot/lege battery/onvindbaar/uitgeleend (doorhalen wat niet van toepassing is) :-). Bijv. de hele bigfoot-hype komt omdat iemand een keer een fake-screen heeft gemaakt met bigfoot erop en nog steeds zijn er mensen heilig van overtuigt dat hij erin zit. Zonder bewijs echter. Daarnaast is er van de week ook nog iemand geweest die het leuk vond om de "Jeffrey Regtuit"-egg te verzinnen zodat iedereen naar niets ging zoeken. Daarom zijn de meeste wat 'terughoudend' bij de melding van een nieuwe egg en wordt het (te?) snel afgedaan als verzinsel.
TubS Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 ik ben het eens met brokentable ik zoek me rot naar die zogenaamde easter eggs terwijl ik beter eerst de missies kan uitspelen, daarom komt het niet geloofwaardig over maar er zijn altijd mensen die bewijs gaan zoeken, waarvan ik en er zijn best mensen die jou ook willem helpen met het zoeken naar bewijs
Sasuke Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Je kan altijd wel zeggen dat je de waarheid spreekt.. Je kan net zo goed vragen of er een Haunted House is, en of je 4 sterren krijgt en dit verhaaltje vertelt.. Bewijs..
XPr0MatriX Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Je kan altijd wel zeggen dat je de waarheid spreekt.. Je kan net zo goed vragen of er een Haunted House is, en of je 4 sterren krijgt en dit verhaaltje vertelt.. Bewijs.. Die mysterieuze dingen moet je gewoon tegenkomen en ik denk niet dat iedereen met zijn camara naast de bank zit, het is maar een spel hoor!!! Ik snap het drama hierover ook niet helemaal. Het spel is niet gemaakt om bewijzen te zoeken. Speel dan CGI of In Memorial ofzo!!! Sluit dan deze topic, want geen 1 iemand komt met echte bewijzen tenzij Rockstar er mee komt. Je moet per toeval een camera bijdehand hebben en daar is het spel niet voor gemaakt. Dat betekent dat iedereen die een Haunted House ziet met foto's moet komen??? Wie weet zijn die ook wel fake! Het is geen Crime Scene Investigation!!! Dus kap ermee om iedereen als leugenaar uit te maken. Ik deel alleen maar mijn ervaring, meer niet en als je dat niet wilt geloven dan niet, ik ga niet met een camera naast me zitten, omdat ik verantwoording moet afleggen. Dan niet weet je...dan reageer ik ook niet meer. Simpel toch?!
Trax Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Zonder bewijzen kom je meestal ongeloofwaardig over. Nu bij mij niet, maar als iemand zegt : 'Ik heb Bin Laden gezien, die in een uitlaat van een auto stond te porren' , dan vraag ik bewijs. Omdat als je dat niet vraagt, iedereen met onzin dingen gaat komen ...
XPr0MatriX Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2004 (bewerkt) Omdat als je dat niet vraagt, iedereen met onzin dingen gaat komen ... Leuk! Nogmaals of je gelooft het en je gaat het zelf onderzoeken. Of je gelooft het niet laat het daarbij! Bovendien dit had je kunnen verwachten met zo'n topic, je weet namelijk niet wie er achter de pc zit?! Toch <_< Dus laten we er geen ruzie overmaken en iedereen uitmaken voor weet ik veel wat. Bovendien van mij apart heb ik Sinterklaas gezien in GTA San Andreas, dan is het de doorzet om nog harder je best te doen om de game uit te spelen. Je kan het ook van die kant bekijken. :blink: Bewerkt: 27 november 2004 door XPr0MatriX
Recommended Posts