1992 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 dit is heel raar altijd als ik de spieren van cj wil gaan trainen dan staat er datik de volgende dag terug moet komen ik kom de volgende dag binnen dit is hel raar! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 dit is heel raar altijd als ik de spieren van cj wil gaan trainen dan staat er datik de volgende dag terug moet komen ik kom de volgende dag binnen dit is hel raar! Ik denk dat je een soort van glitch hebt, die glitch zorgt ervoor dat je op één of andere manier niet meer kan trainen. Meerdere mensen hebben hier last van gehad. Het is wel te verhelpen, ik meen dat je ongeveer 10 keer achter elkaar moet saven. Ik zou zeggen, probeer dat eens. Wellicht dat het daarna wel gaat lukken. Mocht het saven niet werken probeer dan dit: Ga nieuw kleding te kopen, alles moet nieuw, horloge, tattoo, kapsel etc. Nog weer een andere manier; save bij een ander savehouse, ga ergens anders eten, save dan weer. Dit zijn de manieren die ik voor zover weet. Ik hoop dat ze werken! Reageren
Preddy Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 dit is heel raar altijd als ik de spieren van cj wil gaan trainen dan staat er datik de volgende dag terug moet komen ik kom de volgende dag binnen dit is hel raar! Dit is een (heel) vaak voorkomend probleem en er zijn ook al verschijdene topics over geopend. Bijvoorbeeld dit topic, of dit topic, maar ook dit topic. Uit die topics kan je opmaken dat om dit te verhelpen je: - Een tiental keer achter elkaar moet saven - Nieuw kleding te kopen, alles moet nieuwe, horloge, tattoo, kapsel etc. - Veel gaan eten - Werkt het dan nog niet, probeer bij een ander savehouse te saven. - Verander van safeslots: 1. Save op een ander deel. 2. Ga op dat andere deel wat eten. 3. Save dan dat deel over op je originele deel. Reageren
Sseb Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 dit is heel raar altijd als ik de spieren van cj wil gaan trainen dan staat er datik de volgende dag terug moet komen ik kom de volgende dag binnen dit is hel raar! ik heb het zelfde probleem maar ik weet nu wat het is door andere coments ik heb vakantie kleeding aan ,, flipflops korte broek, hawaian shirt, zonnebrill |LOGISCH| Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.