qbdown Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Hallo iedereen, waar kan ik een gratis nl.tt domain vinden zonder reclame? en joynic krijg ik niet voor elkaar, zou iemand me daarmee kunnen helpen als het zou moeten? want joynic is in het duits :S Bewerkt: 2 maart 2007 door Robbin237 Reageren
White Gold Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Hallo iedereen,waar kan ik een gratis nl.tt domain vinden zonder reclame? en joynic krijg ik niet voor elkaar, zou iemand me daarmee kunnen helpen als het zou moeten? Okey. Dit is niet moeilijk hoor . Je registreerd je bij Joynic en je gaat naar login. Je logt in en daarna ga je naar "Domain Settings" . Bij Destination URL voeg je de weburl waar die heen moet. Dus waar je je site hebt geupload. Dit kan Freewebs zijn maar ook Funpic.de. Bij Cloacking selecteer je de onderste. Favicon URL is niet verplicht Category spreekt voorzig en de rest ook. Maar heb je je site al ergens geupload? Want dan leg ik dat ook wel uit. Succes Reageren
qbdown Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Deze screens geven aan wat ik niet snap: Wat moet ik hier doen?? Reageren
White Gold Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Deze screens geven aan wat ik niet snap: Wat moet ik hier doen?? Duits is niet mijn sterkste kant, maar volgens mij is jouw naam in gebruik door E-Bay. Je kan dit overkopen voor 2 euro per maand ofzo. Krijg je dit elke keer als je je registreert of alleen als bij deze? Want dan kan ik je verder helpen. Reageren
qbdown Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Dankjewel voor het vertalen, je had inderdaad gelijk. ik heb hem nu werkend. Thnx! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.