bruindebeer1 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Beste mensen IN mijn user track folder zet ik liedjes dan laat ik gta san andreas via audio en user track options scannen en dan zegt die scanned succesfolly maar ik heb geen liedjes op mijn eigen radio post alleen maar zulke reclame . Weet iemand raad ?? Mijn gta san andreas stond wel vroeger op de c en nu heb een d schijf gemaakt en hem op de d schijf gezet maar het werkt niets maar alleen op de c heb ik een user tracks mapje Weet iemand raad ?? Ik had eerst op de c gta sa geinstaleerd maar dat werkte niet dus toen heb ik een tweede schijf laten aanmaken , toen werkte het wel op de d maar de user track folder waar je normaal liedjes moet opzetten staat op de c ( ik heb het gekopieerd naar de d schijf maar het werkte niet ) ik heb er wel windows media player liedjes ingezet , ik heb alles geprobeerd wat jullie zeiden maar niets helpte Bewerkt: 2 maart 2007 door bruindebeer1 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik kan hier niet helemaal uitkomen. Zou je het opnieuw kunnen "editen" en het iets duidelijker formuleren. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 ik denk dat je geen windows media player liedjes hebt Want het wordt volgens mij via Windows Media Player afgespeeld ps ik weet het neit zeker Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik ben even voor je gaan kijken en heb een mogelijke oplossing gevonden. Ik ging naar de User Track Options en ik heb de functie Play Mode van Radio naar Random gewijzigd. Hiervoor had ik ook reclame, hierna niet meer. Ik raadt je aan dit dus ook te doen. Echter op het moment dat ik het had gewijzigd moest ik eerst nog twee keer naar de instellingen gaan voordat hij het ook daadwerkelijk deed, die twee keer hoefde er echter niks gewijzigd te worden en mogelijk is dit bij jouw anders. Heel veel succes ermee! Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Ik ben even voor je gaan kijken en heb een mogelijke oplossing gevonden. Ik ging naar de User Track Options en ik heb de functie Play Mode van Radio naar Random gewijzigd. Hiervoor had ik ook reclame, hierna niet meer. Ik raadt je aan dit dus ook te doen. Echter op het moment dat ik het had gewijzigd moest ik eerst nog twee keer naar de instellingen gaan voordat hij het ook daadwerkelijk deed, die twee keer hoefde er echter niks gewijzigd te worden en mogelijk is dit bij jouw anders. Heel veel succes ermee! Ik heb het geprobeerd maar het werkte niet . Weet iemand raad ?? Bewerkt: 3 maart 2007 door bruindebeer1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.