MrKooKie Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Het werkt zo, iemand post een screen zoals de mijne hieronder, en iemand anders geeft daar met een zelfde soort tekening een reactie op. Bewerkt: 4 maart 2007 door DirtyDutch Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik denk persoonlijk niet dat dit een groot succes word. na mijn weet is het nu de bedoeling om te andwoorden met die bewoner. Dat kan natuurlijk met jou screen, Maar een screen maken zal voor de meeste van ons te veel moeite zijn. Je zult per slot van rekening een huis moeten binnengaan (via burglar missions) en daar dus ook nog eens zon ventje moeten tegenkomen. Ook zag ik dat je deze screen van internet hebt geplukt. Als je nou eens zelf een screen maakt, en deze post. Maak deze screen dan ook als carl buiten staan en niet binnen in een huis/gebouw. Dat zal voor ons een stuk makkelijker zijn om te andwoorden met een van onze screens. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Nee, iemand kan ook gewoon een andere screen nemen, maar het moet gewoon een reactie zijn op de tekst. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Het zal niet zo'n probleem zijn om een screen te maken. Maar om er een text in te zetten. Ik kan er wel tekst inzetten maar alleen kleine lettertjes. Geen grote helaas. Wel een leuk idee trouwens. Hopen dat het een succes word.. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) mijne : Bewerkt: 2 maart 2007 door gunit-gangster Reageren
BigM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 @ 2007 all rights reserved.Of BigM 4 gtaforum Reageren
Bling Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Even een korte mededeling tussendoor. Gezien de reacties lijkt het erop dat het een geslaagd topic is, wat in eerste instantie geen probleem is natuurlijk. Het is echter niet de bedoeling dat een bepaald persoon constant een nieuwe screen blijft posten als hij de kans daartoe krijgt, wat overigens gelukkig nog niet echt het geval is, maar waar op dit moment wel de aanleiding naartoe is. Daarom heb ik met mijn collega (Dutchy3010) besloten om een maximum in te stellen van 1 post per persoon, per dag. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Edit: Ik posten later dan bling, uploaden duurden erg lang. Mijn excuses voor de twede post van vandaag. Bewerkt: 4 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.