Jump to content

San Andreas Stripboek

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het werkt zo, iemand post een screen zoals de mijne hieronder, en iemand anders geeft daar met een zelfde soort tekening een reactie op.

Bewerkt: door DirtyDutch
  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

7

• L

7

• Pennywise The Clown

5

• GTA_XP

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik denk persoonlijk niet dat dit een groot succes word. na mijn weet is het nu de bedoeling om te andwoorden met die bewoner. Dat kan natuurlijk met jou screen, Maar een screen maken zal voor de meeste van ons te veel moeite zijn.

Je zult per slot van rekening een huis moeten binnengaan (via burglar missions) en daar dus ook nog eens zon ventje moeten tegenkomen.

Ook zag ik dat je deze screen van internet hebt geplukt.

Als je nou eens zelf een screen maakt, en deze post. Maak deze screen dan ook als carl buiten staan en niet binnen in een huis/gebouw.

Dat zal voor ons een stuk makkelijker zijn om te andwoorden met een van onze screens.

Geplaatst:

Nee, iemand kan ook gewoon een andere screen nemen, maar het moet gewoon een reactie zijn op de tekst.

Geplaatst:

Het zal niet zo'n probleem zijn om een screen te maken. Maar om er een text in te zetten. Ik kan er wel tekst inzetten maar alleen kleine lettertjes. Geen grote helaas. Wel een leuk idee trouwens. Hopen dat het een succes word.. :sigaar:

Geplaatst:

Even een korte mededeling tussendoor.

Gezien de reacties lijkt het erop dat het een geslaagd topic is, wat in eerste instantie geen probleem is natuurlijk. Het is echter niet de bedoeling dat een bepaald persoon constant een nieuwe screen blijft posten als hij de kans daartoe krijgt, wat overigens gelukkig nog niet echt het geval is, maar waar op dit moment wel de aanleiding naartoe is. Daarom heb ik met mijn collega (Dutchy3010) besloten om een maximum in te stellen van 1 post per persoon, per dag. :)

Geplaatst: (bewerkt)

naamlooscp1.png

Edit: Ik posten later dan bling, uploaden duurden erg lang. Mijn excuses voor de twede post van vandaag.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...