Jump to content

San Andreas Stripboek

Recommended Posts

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

7

• L

7

• Pennywise The Clown

5

• GTA_XP

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nog even een klein verzoekje.

Mag ik jullie vragen om vanaf nu wat fatsoenlijkere screens te posten? En dan heb ik het vooral over het taalgebruik (van bijvoorbeeld Pennywise en hooligun). Denk er alstublieft aan dat hier ook minderjarige leden rondlopen, en dergelijk taalgebruik als dit dus niet bepaald gewenst is. Elke volgende screen die zich niet aan de regels houdt, wordt zonder pardon verwijderd. Even rekening mee houden dus. :)

Geplaatst:
Nog even een klein verzoekje.

Mag ik jullie vragen om vanaf nu wat fatsoenlijkere screens te posten? En dan heb ik het vooral over het taalgebruik (van bijvoorbeeld Pennywise en hooligun). Denk er alstublieft aan dat hier ook minderjarige leden rondlopen, en dergelijk taalgebruik als dit dus niet bepaald gewenst is. Elke volgende screen die zich niet aan de regels houdt, wordt zonder pardon verwijderd. Even rekening mee houden dus. :)

Mag ik hier iets tegenin brengen?

Dit is het forum van GTA, GTA barst van de schuttingtaal en ook sex. Ik vind het dus raar dat het verboden.

Minderjarigen horen hier helemala niet te komen, aangezien het 18+ is :D En als ze dan wel mogen of gaan zullen ze er vast geen last van hebben.

Geplaatst:
Mag ik hier iets tegenin brengen?

Dit is het forum van GTA, GTA barst van de schuttingtaal en ook sex. Ik vind het dus raar dat het verboden.

Minderjarigen horen hier helemala niet te komen, aangezien het 18+ is :D En als ze dan wel mogen of gaan zullen ze er vast geen last van hebben.

Je hebt gelijk dat GTA 18+ is. Maar dat wilt niet zeggen dat je als je geen 18 bent hier niet op het forum mag komen. Zoals Bling al zegt, lopen hier veel jonger dan 18 bij. Daarnaast is dit soort taalgebruik niet gewenst, of het nou wel of niet over een spel gaat wat 18+ is. Gewoon eraan houden dus, en er is niets aan de hand. Anders vrees ik dat je moeite voor de screen voor niets is geweest. ;)

En nu weer ontopic!

Geplaatst: (bewerkt)

3yi1a20.jpg

Edit: btw ik vond die van hooligun niet echt overeen komen met die van mij :S

Bewerkt: door Whiplash1212
  • 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

*bump*

Ja mensen ik vond dit altijd een leuk topic daarom wil ik het niet dood laten gaan.....dus hier is er eentje ^_^

post-67206-1183713826_thumb.jpg

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst:
Zoiets heet een Keu gast, :duh:

unbenannt8rhxf6.th.jpg

Is het niet de bedoeling dat je een soort vervolg van het vorige plaatje neemt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...