Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

waar kan ik het vinden, want het moet kunnen, om an gta 3 naar gta sa te gaan. :{

maar hoe?

dus geachte lezers hoe moet het :?

Geplaatst:

Dat kan niet, je zult nog steeds de functies van GTAIII behouden. Ook al zou je het landschap en voertuigen etc. omzetten dan blijven alsnog een heleboel functies die het niet doen in GTAIII.

Geplaatst:

Eerst en vooral heb je de gebouwen en het landschap nodig om GTA : San Andreas na te kunnen bouwen, die gebouwen kan je uit het spel halen of zelf modellen in '3D Studio Max'. Het gemakkelijkste is om die models uit het spel zelf te halen, dit doe je door met een 'IMG-tool' het bestand 'gta3.img' open te halen en de gewenste models er uit te halen. Eenmaal je de .dff en .col hebt kan je ze normaal gezien in GTA3 zetten, enig probleem is dat ze dan ongetextured zijn. Terug kan je de textures ( .txd ) uit de 'gta3.img' halen, met de 'IMG-tool'.

Als je dus het volledige landschap van GTA : San Andreas hebt nagebouwd in jou GTA3, kan je beginnen met het namaken of uit het spel halen van voertuigen, dit terug op diezelfde manier met de 'IMG-tool'.

NOTE! Ik betwijfel het of GTA3 alle models (landschappen, voertuigen, etc ...),uit SA, zou aankunnen. Ik weet dus niet zeker of de 'GTA3 => GTA : SA convertie' mogelijk is.

Eenmaal je alle landschappen, voertuigen in het spel hebt gezet en getextured ben je klaar om de missie's na te bouwen, dit kan heel lang duren en daarmee wens ik je dus ook veel plezier :*D. Bij sommige missie's geeft dit problemen omdat je de motor's nodig hebt, en deze zitten niet in GTA3. Tal van zijmissie's zullen ook onmogelijk zijn, door een reden zoals de voorgaande zin. Als dit alles gedaan is kan je nog altijd de 'HUD' vanuit SA naar GTA3 brengen, en tal van andere kleine speeltjes converteren. Nogmaals, ik denk niet dat het mogelijk is om SA naar GTA3 te converteren.

Indien er nog vragen zijn kan je ze beter stellen in het 'GTA Modding Help-subforum'. Als je hulp wilt bij het moddeleren kan je eerst ook eens kijken in de 'Master tutorial-lijst'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...