Jump to content

Eerste GTA cameleonlak  

9 leden hebben gestemd

1. 1. Als ik me niet vergis ben ik de eerste die het samenknutselde. Bekijk het filmpje van mijn eerste resultaat en geef uw mening.http://users.skynet.be/SanAndreasmods/gta_sa_first_cameleon.avi

• Wow das echt wel realistisch die cameleonlak. Mooi gedaan!
      1
    • Knap gedaan bijna zoals echt.
      2
    • Goed al had ik liever ander kleuren dan rood en blauw in het effect gezien.
      2
    • Goed op weg het begint op cameleonlak te lijken. Ik zou er wel nog serieus aan werken als ik jou was.
      2
    • Dit is niet wat ik me voorstel van cameleon effect
      1
    • Damn crappy, man toch waar vespil jij je energie nog aan.
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kwam het nog niet tegen in de GTA mods.

Of heb ik het mis?

Ik ga er dit weekend es wat op knutselen en knoeien.

Verloren moeite? Of een gat in de GTA mods markt?

Ik laat jullie mijn progressie in deze topic wel zien de komende dagen :bonk:

Filmpje eerste cameleon resultaat

Bewerkt: door Crowsoul
Geplaatst:

Ik heb overlaatst wat ondekt. Je kan Parlemoer of Two-Tone paint maken door de standaart vertex color te veranderen. Dus bijvoorbeeld van standaart 'wit' naar rood of groen. Hiermee ga je het effect hebben dat je dus twee kleuren hebt (de standaart Car Color kleur, en je vertex color). Helaas is dat denk ik niet mogelijk in 3DS Max. Maar wel in proffesionele programma's als Blender en 3DS Max. Helaas bestaat er voor Blender geen DFF script waarmee je auto's kunt exporteren (aleen eentje waarmee je gewone gebouwen kan exporteren, wat dus outdated is). Dus zal je het moeten doen in 3DS Max. Ik zal hier binnenkort een tutorial over schrijven, zodat deze beschikbaar is voor mensen zoals jou.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

THX dabeast en SWYV. _O_

Maar ik ben nogal een koppige jongen en ga toch proberen

ik hou jullie op de hoogte :tu:

Geplaatst:

als jij via de carcols.DAT probeert, zeg ik nog eens onmogelijk want kan maar een kleur hebben

maar wat ThaBeest zei, kan wel kloppen met de parelmoerlak texture maar er zit ook roze in en dat maakt juist niet zo mooi LOL ^^

Geplaatst: (bewerkt)
als jij via de carcols.DAT probeert, zeg ik nog eens onmogelijk want kan maar een kleur hebben

maar wat ThaBeest zei, kan wel kloppen met de parelmoerlak texture maar er zit ook roze in en dat maakt juist niet zo mooi LOL ^^

Voila mensen dit is zowat één van de eerste resultaten.

Filmpje eerste cameleon resultaat

Geeft gerust uw mening in de poll.

Ook tips zijn welkom :dans:

cam1.jpg

cam2.jpg

cam3.jpg

Bewerkt: door Crowsoul
Geplaatst:

Goed op weg. Het begint op cameleonlak te lijken. Ik zou er wel nog serieus aan werken als ik jou was.

P.S.: Zijn dat Belgische nummerplaten op de auto's?

Geplaatst:
Goed op weg. Het begint op cameleonlak te lijken. Ik zou er wel nog serieus aan werken als ik jou was.

P.S.: Zijn dat Belgische nummerplaten op de auto's?

Hehe ja hoor ik ben nogal Belg. :$ :engel:

t'is zelf mijn nr plaat

Geplaatst:

euhm ziet het niet zo rozeachtig uit? ^^

maar goed werk, (is het met texture of toch met de carcols.dat?

Geplaatst:

zoals ik al zei ind e PM, kun jij niet proberen met zilverachtige texture gebruiken ipv roze of blauw texture? :) want originiele hebben dat ook zwart, wit achtige texture en ziet wel normaal uit vandaar dit vraag :)

Geplaatst:
zoals ik al zei ind e PM, kun jij niet proberen met zilverachtige texture gebruiken ipv roze of blauw texture? :) want originiele hebben dat ook zwart, wit achtige texture en ziet wel normaal uit vandaar dit vraag :)

Hmmm,

Omdat het zwart idd niet weer gegeven wordt en wit en grijs voornaamlijk glans lijken wordt het zeer moeilijk.

maar t'is het proberen waard.

Maar als we dit nu es spreiden en mat meerdere tinten gaan werken zou het wel es kunnen lukken.

Nu ik probeer het sowieso hoor. :D

Geplaatst:
Goed al had ik liever ander kleuren dan rood en blauw in het effect gezien.

probeer is groen.

om maak in de texture van de auto de Reflection heel erg hoog dat hij heel erg weerkaatst

Geplaatst:
Goed al had ik liever ander kleuren dan rood en blauw in het effect gezien.

probeer is groen.

om maak in de texture van de auto de Reflection heel erg hoog dat hij heel erg weerkaatst

Voila.

Deze keer groen/geel.

Mooi ook maar zoals je voorstelde heel fel.

Ik vind het wel iets te fel.

klikie voor geelgroen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...