Jericho Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Weet er iemand nog een goeie Text Based Game zoals omerta? Liefst gratis, het moet niet perse met gangsters enzo. te maken hebben. EDIT: Mag ook zoiets zijn zoals MapleStory, maar liefst Text Based. Hoe kan je je eigenlijk registreren op Maplestory xD ? Bewerkt: 2 maart 2007 door Jericho Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Vuurwerkgevecht.nl, Ook zoiets als omerta. Ik heb het aan aantal maanden gedaan. En vond het best wel leuk om te doen. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik weet nog wel een paar leuke Text Based Games voor je. Ik zal hieronder een lijstje maken met Text Based Games. Dit is de lijst: Online School Simulator Travian OGame Voor meer spellen kun je kijken op de startpagina van mmorpg-textbased. Je kunt dan hier kijken. Je kunt ook naar deze link kijken. Dit is een topic van de forum van de Power Unlimited. Reageren
Jericho Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik ga PhantasyRPG.com is proberen (stond op pu forum) en die Online School Simulator lijkt me ook wel vet! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Mafiosi Dat is net zoiets als Omerta, alleen dan kleinschaliger, maar het is er erg gezellig en er komt bijna een reset dus ja. Reageren
Jericho Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 MafiosiDat is net zoiets als Omerta, alleen dan kleinschaliger, maar het is er erg gezellig en er komt bijna een reset dus ja. Wanneer komt er een reset, duurt dat nog een paar weken, of een paar dagen ? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ik had wel een text game : bobgame alleen die was beetje kort en voor je rekenmachine Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 www.kingsofchaos.com www.mobstar.cc Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 www.crimeclub.nl ik vind het een chill spel, veel mogelijk heden en gezellig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.