Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 ik denk het niet maar ze steken er heel veel energie in dus het kan miss met nederlandse ondertiteling. zal het wel leuk vinden. Ik snap wel alles maar zo snap ik het nog beter. Reageren
SummerBase Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik denk van niet, het is een Amerikaans spel gemaakt door mensen die de Nederlandse taal niet meester zijn. Ook denk ik dat zij zich beter kunnen focussen op de ontwikkeling van de scenario's, personages en een echte GTA sfeer. Tevens denk ik dat mensen die voor Rockstar in de Benelux actief zijn niet zitten te wachten op vertaal werk, omdat er in de Engelse taal veel leuke uitspraken zitten die een GTA echt leuk kunnen maken. Dat kun je in het Nederlands eigenlijk niet doen en daarom moet het gewoon Engels blijven. Natuurlijk kunnen wij, als het spel voor de computer uit komt de teksten aanpassen, maar dat is nog 'in de toekomst kijken' werk. Ik denk dus van niet, maar dat is in ieder zijn opzicht een eigen mening. Reageren
Boris H. Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik verwacht het niet. Rockstar games heeft het nooit eerder gedaan. Als ze dit zouden doen moeten ze alle landen gaan doen. Ze doen(tot nu in ieder geval) altijd de Amerikaanse taal en de belangrijkste europese talen(duits, spaans enz.) Waarom zouden ze nu ineens allerlei andere talen toevoegen? Dat is alleen maar extra werk. Ze kunnen die tijd beter besteden aan(zoals SB al zei) Graphics, personages, animaties enz. Wat mij betreft hoeft het niet, ik vind het taaltje in de GTA's altijd erg mooi. Het nederlands zou het sfeertje eigenlijk verpesten. Dit is mijn mening. Gratz, Boris H. Reageren
Blastov Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik denk ook niet dat er nederlandse ondertiteling zou komen. Rockstar heeft dit nog nooit eerder gaan dus waarom nu wel...Overigens maakt het mij ook niet zo veel uit, ik kan engels toch vlot lezen. Natuurlijk kunnen wij, als het spel voor de computer uit komt de teksten aanpassen, maar dat is nog 'in de toekomst kijken' werk. Ik denk dus van niet, maar dat is in ieder zijn opzicht een eigen mening. Volgens mij is er ooit eens gezegt dat GTA4 niet modbaar zou worden, vanwege de hot coffee. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik weet haast wel zeker van niet. Nederlands is wel een heel bekende taal maar wordt gewoon niet zo veel gesproken(alleen in de oud-kolonies). Maar er kan natuurlijk wel weer zo'n mod komen, want GTA IV wordt hoogst waarschijnlijk wel modd able(als ie op PC komt). Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Nou ik denk van niet want Nederlands wordt in wijnig landen gesproken(Belgie,Nederland,Antillen,St Maarten)Dus ik denk van niet maar vanwege de mods zou het wel kunnen lukken Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Blastov zei ook dat ze het spel neit modbaar zouden maken. Volgens mij is daar altjid wel een iddee voor om het modbaar te maken ofniet ? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Blastov zei ook dat ze het spel niet modbaar zouden maken.Volgens mij is daar altjid wel een iddee voor om het modbaar te maken ofniet ? Ze gaan hem wel modbaar maken Het is algemeen bekend dat GTAIV voor de Xbox360 en PS3 een downloadable content functie zal krijgen . Maar ff ontopic: Tuurlijk zal GTAIV geen NL ondertiteling krijgen Dan steekt R* tijd in iets waar ze beter andere dingen voor in de plaats hadden kunnen doen. Overigens is dat in geen enkel GTA eerder gebeurd Wel met mods maar dat zijn mods. Reageren
Sseb Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 cker niet !!! nederlands is een moeilijke taal gaan ze hun tijd niet aan verdoen en wat waarom moet zo'n klein k*t landje eigen ondertiteling? ze houden het gwoon op de belangrijste talen van de wereld engels frans duits spaans en wat extra voor de landen die geen moeite willen doen om engels te praten. of ze kunnen het zogenaamd niet Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Het zal wel geen nederlandse ondertiteling zijn. Dat is veel te veel werk. En vele onder ons zouden de taal ook op engels behouden denk ik. Dus het zou de moeite niet zijn! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hell nee, dan krijg je van die vage teksten. Laat het maar gewoon engels zijn. Reageren
EXIT Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) wat wel is zou kunnen is chineez. omdat daar een heel groote economie stijging is en omdat zo een mensen nu ook beginnen met serieus gamen. en dat daar nog eens een gigantisch aantal mensen wonen. het enige dat rockstar dan moet doen is voor de ondertiteling een 3tal chinezen in dienst nemen die ook goed engels kunnen Bewerkt: 3 maart 2007 door EXIT Reageren
BigT Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 wat wel is zou kunnen is chineez. omdat daar een heel groote economie stijging is en omdat zo een mensen nu ook beginnen met serieus gamen. en dat daar nog eens een gigantisch aantal mensen wonen. het enige dat rockstar dan moet doen is voor de ondertiteling een 3tal chinezen in dienst nemen die ook goed engels kunnen Helemaal met jou eens Maar wat rockstar wel kan doen is dat je een soort patch kan downloaden met de ondertiteling van europa ofzo (Maar we zijn en blijfen een klein landje.[/font]. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 We kunnen een groter land worden als we België en Duitsland Overnemen maar idd we zijn er te klein voor. maar ik vind dat je Rockstar Humor niet kan vertalen. Reageren
spoeky Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Er komt denk ik geen NL ondertiteling. Er wordt veel meer Duits, Spaans, Frans en engels gesproken dan Nederlands. En dit hebben ze nog nooit gedaan, dus waarom nu wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.