Squidward Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 NL ondertiteling lijkt me niks, dat heb echt niet nodig. De Engelse subtitles zijn toch heel erg makkelijk te begrijpen. Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 nl ondertiteling lijkt mij wel makkelijk voor mensen waar van de engels niet zo goed is. Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Blastov zei ook dat ze het spel niet modbaar zouden maken.Volgens mij is daar altjid wel een iddee voor om het modbaar te maken ofniet ? Tuurlijk zal GTAIV geen NL ondertiteling krijgen Dan steekt R* tijd in iets waar ze beter andere dingen voor in de plaats hadden kunnen doen. ze hebben toch zoveel medewerkers... denk je dat de animators zich bezig houden met het script? er zijn allerlei aparte afdelingen binnen het bedrijf (en ook kantoren in NL) dus het zou makkelijk kunnen. dat je van de meeste talen gewoon als content kan downloaden en erin te zetten, kan tog makkelijk? het is best een goed idee, alleen ik zie het nog niet zo snel gebeuren. de engelse subtitles zijn gewoon ook leuk om te lezen, omdat er altijd wel (verborgen) grapjes in zitten en als je englese woordspelingen in het nederlands zou vertalen, zou het heel stom klinken. Bewerkt: 5 maart 2007 door Certified Gangsta Reageren
killerfist Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Vind ik niet, als je een beetje engels kent kom je al heel ver. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.