Jericho Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Ik wil een stuntvideo van Vice City Stories maken, dit is al een stukje dat er in gaat komen: http://www.youtube.com/watch?v=Ub2ScuLaRFM Geef ff tips enzo. Als er iemand wil meewerken mag dit, maar ik kan het ook gewoon alleen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Als je het met een filmcamera opneemt krijg je niet erg goede kwaliteit. De enige manier om goede kwaliteit te krijgen is door de PSP om te bouwen zodat je hem op de TV aan kan sluiten en dan met een TV-kaart in je PC de beelden van je TV op te nemen. Erg omslachtig dus. Je kan met de cheatdevice wel korte filmpjes opnemen maar deze zijn dan van erg slechte kwaliteit. Je kan denk ik beter een stuntfilm maken van GTA SA/GTA VC, maar helaas zijn hier al heel veel stuntfilms van. Gratz, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Ik heb geen SA of VC op PC En ik heb ook geen tv kaart in mijn pc en ik kan dus geen filmpjes opnemen van de TV. (heb ze beide op PS2) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 heb ze beide op ps2 Je bedoelt cker psp? mare lijkt een beetje op mijn idee ik doe het met lcs en jij met vcs toppie man ik zou je graag willen helpen maar dan zou je alleen ff moeten wachten tot de ps2 versie er is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Probeer ingame te filmen en niet je PSP zelf, voor de rest is de stunt best goed, niet veel op aan te merken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 Ik heb missroien een ideetje voor je filmpjes. Als ik ga stunten neem ik een sentinel mee naar het vliegveld. daar ga ik eens lekker uit mijn dak. er is genoeg ruimte. en schoeffen die kan je makkelijk maken door die hele kleine schansjes. moet je wel goed met 1 schoef erop komen dan hep je missrien ook nog een mooiere stunt want bij mij kom ik bijna altijd op mijn wielen terecht. veel sucses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Ik heb nu ook vcs dus ik zou je eventueel kunnen helpen als je dat wilt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erjee Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 Ik wil wel meehelpen ik heb cheatdevice ? (om op te nemen en niet om te gebruiken met stunten die doei k natuurlijk zonder cheats ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 maar als je opneemt met het cheatdevice dan krijg je tog .gif bestandjes van hele lage kwaliteit xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erjee Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2007 maar als je opneemt met het cheatdevice dan krijg je tog .gif bestandjes van hele lage kwaliteit xD jaa het is niet de beste kwaliteit weet je wat ik post zo wel een filmpje. Ik had in de bus een stunt me tdomestobot . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.