luisfigomg Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 wat vinden jullie er van? Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 mooi man !! mooie achtergrond alleen had je beter een hippie acchtergrond moeten doen Reageren
Jericho Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik vind het persoonlijk een vette sig, het font is heel mooi en je render past heel goed bij het kleurengebruik van je background. Deze sig verdient zeker 88%! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik vind dit echt geweldig. Het ligt achter die achterlijke hippie valt er perfect in. De background is perfect en de text heb je er eveneens prima ingestopt. Ik geef je hiervoor een 9. En ben er maar blij mee want hoger geef ik nooit. Reageren
weci Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik vind het ook een hele mooie. De tekst is zeer goed te lezen. En het is een mooie/goede tekening v/h mannetje. De kleurencombinatie past ook goed bij elkaar. Rate: 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.