Jump to content

Eerste Echte Bewijs!

TranceJunkie

Recommended Posts

Hey mensen,

Wat ik nu ga vertellen = 200% waar, je moet t eigenlijk zelf uitproberen.

Gister vloog ik relaxed met me jetpack ergens rond totdat ik opeens een fel lichtje tegenkwam, en nee het was geen vliegtuig, het was ECHT een WIT licht!

Ik zal het nu voor je beschrijven, het is namelijk best freaky:

WAAR?: De brug tussen Easter Bay Chemicals en the Panopticon. (Verticaal op de map)

WANNEER?: ALLEEN op Vrijdag tussen 1.00 en 5.00 uur 's nachts.

Bijzonderheden:

Wat ik bijzonder aan dit licht vind, is dat het alleen op vrijdag is, want ik heb andere dagen ook geprobeerd, maar toen verscheen er niks in de lucht. Ik heb het zelfs 3 keer achter elkaar geprobeerd en het is dus geen toeval, elke vrijdag zal het licht er zijn.

Verder (ja sorry, ook ik ga het zeggen) kan je je photocamera wel pakken, maar zodra je een foto wilt nemen zal t licht steeds kleiner worden, totdat er zoon foto icoontje overblijft. Neem dus geen foto!

Verder verandert t licht steeds van formaat, en blijft t op een plek boven die bewuste brug hangen.

Mijn Theorie Verder:

Ok mijn theorie nu....

De brug waarboven dit licht verschijnt (op vrijdags dus tussen 1.00 en 5.00) komt aardig overeen met een van de 'Spots' op de kaart van de Lil' Probe Inn.

Maar nu komt de kern: er staan 7 stippen op die kaart, en hoeveel dagen zitten er in een week??? JUIST! Zeven! Ik denk dus dat je bij de rest van die stippen moet kijken op andere dagen (dan vrijdag) tussen 1.00 en 5.00 's nachts!

IK ga in ieder geval alle andere plekken bekijken van die kaart op andere dagen van de week, en kijken wat ik nog meer ontdek, want het kan geen toeval zijn dat het licht op vrijdag verschijnt, en dat er 7 stippen op de kaart van de Probe Inn staan.

Probeer t zelf uit nu, save desnoods je game heel vaak achter elkaar totdat het vrijdagmiddag is ofzo en ga dan naar die brug toe!

Dit is sowieso een Easter Egg, dus deze kan ook bij de Walkthrough denk ik!

Adios!

Bewerkt: door TranceJunkie
Delen op andere websites

Heb je misschien een digitale camera waarmee je een foto / filmpje van je TV kunt maken?

(voordat een easter-egg in de walkthrough komt, zal Chironu het zelf eerst willen zien denk ik...)

EDIT: tubs was me voor met z'n post dat hij voor bewijs gaat proberen te zorgen.

Delen op andere websites

Hey bedankt voor het vertrouwen, maar wat vinden jullie verder van mijn theorie over die 7 stippen en 7 dagen??

En nee ik heb geen digitale camera. Ik weet wel dat de pest met dit soort dingen/posts is dat er nu weer geen foto's van zijn en dat het ook weer vreemd is dat je er geen foto's van kan maken. Misschien is Bigfoot er dan ook wel.....

Anyway save je game gewoon heel vaak, tot het vrijdag is en ga dan naar dat bruggetje toe tussen 1.00 en 5.00!!

Delen op andere websites

hebben jullie al gekeken naar die R in de lucht van rockstar

want kijk maar in de lucht net zolang je dat witte licht hebt gevonden wat stil blijft staan en groot is dan zie je in kleine sterretjes de R van rockstar staan met de ster erondernaast

Delen op andere websites

hebben jullie al gekeken naar die R in de lucht van rockstar

want kijk maar in de lucht net zolang je dat witte licht hebt gevonden wat stil blijft staan en groot is dan zie je in kleine sterretjes de    R van rockstar staan met de ster erondernaast

Interresant :blink:

'K zet gelijk m'n ps2 aan om dit voorval te checken..

Edit: Ik heb de R van Rockstar zojuist ook gezien.. Ik ga er een foto van maken met m'n webcam.. Hoop dat het gaat lukken.. :) Maar hoe moet ik gaan uploaden naar hier? Of kan ik dat niet?

*Andere mensen die het willen zien? Kijk 's nachts naar het westen.. En ga ergens hoog op staan :) Ik stond op een berg in de woestijn nabij de Airstrip*

Sorry, Maar blijkbaar kunnen plaatjes vanaf MSN Groepen niet worden gepost..

Als iemand een andere manier weet kan ik ze wel emailen naar die persoon :) Kan hij ze online zetten. :) 1 van de mods of admins misschien. :)

Bewerkt: door GTA 0wn3r
Delen op andere websites

Op de frontpage van gtagames.nl staat ergens een link naar emaildressen waat je movies e.d. heen kunt sturen.

Als dat niet lukt, stuur dan een PM. Dan kun je het bijv. via MSN sturen.

Delen op andere websites

noemen jullie dat ufo's?!!!

dat had ik al de eerste dag gezien toen ik gta had (de 28ste) <_< :blink:

nou al die choas om dat stomme lichtje?! je ziet die lichten op veeeeel meer plekken ook midden in de stad.

dit is VAST niet bedoelt me de UFO's

Delen op andere websites

Hey iedereen,

iedereen kletst hier over DE witte lichtjes en denken meteen dat dit ufo's zijn. vanaf de launchdatum van gta san andreas heb ik gezocht naar easter eggs en onderandere dus ook de ufo's. nu lees ik dat trancejunke denkt dat deze witte lichtjes ufo's zijn. nou ik zal je vertellen dat dit het eerste was dat me opviel ja, toen ik met Gta San andreas begon checkte ik ook gelijk de andere levels met vier polities achter me aan ja,... deze witte lichtjes zijn verspreid over het heeeele spel kwam ik al gauw achter. deze hangen niet zoals trancejunkie zei op bepaalde dagen er,.. nee alleen met MISTIG weer. een voor-de-hand-liggende verklaring is dat dit mistlichten zijn. ufo's zijn het waarschijnlijk niet omdat ze de hele tijd geen milimeter verroeren. dit is gewoon een slecht afgewerkt licht dat waarschijnlijk een mistlamp moet voorstellen,... sorry dat ik de pret moest bederven

Deze tekst is ook te vinden in het topic "*+*+witte lichtjes+*+*"

maar wegens sluiting plaats ik hem in het DUBBELE TOPIC van trancejunkie

Delen op andere websites

Ik denk dat het vuurvliegjes zijn. Alleen ze zijn wel een beetje fel uitgevallen.

ik heb dat licht ook gezien...

hebben jullie dat ook dat als je er ook opaf gaat dan het dan verdwijnt en als je dan weer afstand neemt komt hij weer tevoorschijn ;)

Delen op andere websites

dit is gewoon een slecht afgewerkt licht dat waarschijnlijk een mistlamp moet voorstellen,... sorry dat ik de pret moest bederven

Ja hoor, mistlampen........ :rolleyes:

Ik denk het ook wel meneertje.

Wel toevallig dat die 'mistlamp'

1) er alleen vrijdags is tussen 1.00 en 5.00

2) aardig overeen komt met de stip op de map van de Probe Inn

3) boven een afgelegen gebiedje hangt

4) er ook hangt als het weer ' kraakhelder' is (dus niet MISTIG)

Wat is t nut van n mistlamp nou man??

Dit heeft Rockstar echt wel bedoeld als 'Mysterieus' iets.

Wat ben jij ' ignorant' ...

Delen op andere websites

Waarna jij hebt gedacht: "dat kan ik nog beter" en maakte er een 3e topic voor aan!

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...