Jump to content

Scarface : the world is yours

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een tijdje deze game en speel vooral de business missies .

Nu is mijn vraag hoe moet je het hele spel voltooien want daar ben ik nog niet achter gekomen ??

Is turfs met z,n 4 gebieden het doel om het spel uit te spelen ?

Is Exotics die ik moet voltooien ???

Klink mischien een beetje vreemd maar ben er nog niet achter wat het belangrijkste is om hoger op te klimmen en zo het spel te voltooien .

Kun je mij alsjeblieft helpen te antwoorden want het lijkent mij toch de moeite waard om het spel uit te spelen .

------------------------------

Ik heb al een tijdje deze game en speel vooral de business missies .

Nu is mijn vraag hoe moet je het hele spel voltooien want daar ben ik nog niet achter gekomen ??

Is turfs met z,n 4 gebieden het doel om het spel uit te spelen ?

Is Exotics die ik moet voltooien ???

Klink mischien een beetje vreemd maar ben er nog niet achter wat het belangrijkste is om hoger op te klimmen en zo het spel te voltooien .

Kun je mij alsjeblieft helpen te antwoorden want het lijkent mij toch de moeite waard om het spel uit te spelen .

Moet ik voor het helemaal uitspelen van deze game in Empire alle missies van Business uitspelen + alle 4 Turfs 100 % hebben + alle Exotics vrijspelen ??

>>> Door Jowx: Dubbelpostst samengevoegd, gebruik in het vervolg het Edit-knopje. :) <<<

Geplaatst:

Hoe het spel te voltooien :D. Gewoon spelen.

Maar. Je hebt 4 turfs, Little Havanna, Downtown, South Beach en North Beach. Je begint in Little Havanna door bedrijven te kopen en voor die Neger (naam kwijt) missie's te doen en dan drugs te dealen. Je imperium wordt steeds groter :D. Nadat je je 4 bedrijven hebt gekocht krijg je verhaallijn missie's erbij. Ik ga niet zeggen hoe ze lopen maar het worden echt wrede missies! Op den duur kan je ook nog naar apparte eilanden.

Het doel is om de 4 gebieden over te nemen en The Diaz Bros, Nacho, Sossa en die andere gast te vermoorden. Niet zo'n moeilijke optie, maar op den duur wordt het wel langdradig :puh:. In het begin lijkt alles nog duur, maar dat is zo over. Je verdient geld als water.

Dus ik zeg gewoon doorspelen en geniet van Miami.

Succes :tu:

Geplaatst:

Om het gewoon te voltooien dus de missies halen, dat kan je doen door bedrijven te kopen en missies te halen. En de turfs te halen. Als je het spel 100% wilt voltooien dan moet je alle gangs uitroeien, alle excotics kopen, alle females krijgen en alle missies natuurlijk halen.

Geplaatst:

Tjonge tjonge wat heb ik dat nu over het hoofd gezien , was helemaal verkeerd bezig met de missies.

Ik dacht dat de missies het volgende waren : Empire / Busniness / Felix Lead.

Maar bovenaan Felix Lead staat Scarface en deze klikte ik nooit aan en dacht dat deze niet van belang was.

Ik weet het erg stom van mij terwijl ik toch al een tijdje met deze game bezig was en de missies saai begon te vinden.

Nu heeft het meer zin om met Scarface door te gaan en van misie tot missie te spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...