Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
[....Je had wel wat meer kleuren mogen gebruiken....]

nee dat haalt denk ik de stijl weg uit de sig.

ik moet zeggen dat ik dit een hele mooie sig vind, font is er ook perfect op gekozen, ik zie er eigenlijk geen minpunten in. :klap:

Geplaatst:

Deze signature vind ik echt helemaal geweldig. Je had de laatste tijd wat alternatieve designs uitgeprobeerd die me toch wel een beetje tegenvielen, maar dit is echt weer een prachtwerk van je Froop. De achtergrond is erg mooi, het kleurverloop is werkelijk perfect en ook de tekst past precies bij de rest van je ontwerp. Het enige waar ik niet zo enthousiast over ben zijn de twee zwarte balkjes boven en onder de signature. Op zich passen twee balkjes wel bij het design, maar misschien had je er iets anders mee kunnen doen. Wat precies weet ik niet...maar voor de rest is het echt een topdesign.

Een welverdiende 9.2/10 geef ik als cijfer.

Geplaatst:

Ik vind het een erg mooie signature froop. Ik vind het zowiezo altijd knap wat je maakt. Maar zoals altijd heb ik me eigen mening!

Namelijk over het volgende : Ik vind deze sig werkelijk kleuren hebben die me aan braaksel denken. :$ Al dat groen enzo. Het is natuurlijk maar mijn mening maar een gradient mapje zou hier wel mogen om die kleuren wat te verminderen. Je hebt je render erg leuk ingepakt op een mooie manier met volgends mij verschillende effecten gemixt met brush/brushes. Bij veele designs snap ik altijd alleen nooit wat die zwarte balkjes boven en onder moeten betekenen maar ik moet zeggen dat ze bij deze mooi uitkomen. Verder heb je nog een belichtings effect bij haar hoofd gedaan(of was je stock/render al zo :$ ?). Dit allemaal maakt het een mooie signature 9.5. Misschien hoog of te hoog. Maar mijn smaak is het wel. En op die kleuren na is het een geweldige design :dans:

Geplaatst:

Helemaal perfect Froop, er is 1 klein nadeel. Die zwarte Stroke, vindt ik er niet bij passen.

Voor de rest :tu:_O_9.3/10 !

Niet zo'n uitgebreide rate, sorry. Maar het punt zegt genoeg. En ik wilde mn mening over het minpuntje melden ;)

Geplaatst:

Ik vind het ook een hele mooie.

Maar enkel het tekstje is een beetje klein.

Voor de rest is alles goed.

De kleuren passen goed bij elkaar en het zijn niet al te donkere kleuren. :tu:

Rate: 9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...