TheGuardian Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik ben erg benieuwd wat jullie keuze is. Vind je nou Idols beter of XFactor? Ik zelf blijf Idols het beste vinden, vind die jury altijd helemaal geweldig Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik ben erg benieuwd wat jullie keuze is. Vind je nou Idols beter of XFactor?Ik zelf blijf Idols het beste vinden, vind die jury altijd helemaal geweldig Allebij niks, Als je ziet wat voor idioten er elk jaar weer winnen ... Maar als ik moest kiezen ging ik voor idols. Reageren
LBG Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik ben erg benieuwd wat jullie keuze is. Vind je nou Idols beter of XFactor?Ik zelf blijf Idols het beste vinden, vind die jury altijd helemaal geweldig Allebij niks, Als je ziet wat voor idioten er elk jaar weer winnen ... Maar als ik moest kiezen ging ik voor idols. Hetzelfde. Reageren
Yohan Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Heb een hekel aan deze "talentenjachten" dat vervelende Media circus er iedere keer omheen. Reageren
Rullez Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik kies voor X Factor, waarom? Nou kijk hier hebben de deelnmers hun eigen couchen. Die trainen de deelnemers ook zelf. Verder is er ook een Couch strijd geweest. Alles is erg uitgebreid. Dat vond ik gewoon erg fantastisch. Reageren
Drive Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Idols, Daar is het sfeertje gewoon spannender en leuker Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik vind het allebij niks Je hoort 2 dagen wat van ze en dan zijn ze weer normale mensen. Alleen Jim en Jamai is nog een beetje de rest al niet meer Reageren
BigT Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik vind aleen de 1ste Idols beter dan Xfactor. Die andere Idols zuigen (vinik) Reageren
Cosmo Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ja je hoort een weekje het nummer wat op de radio enz. maar daarna hoor je niks meer van ze het is allemaal onzin ... Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Absoluut Idols. Idols was helemaal nieuw met een nieuw concept. X-Factor heeft daarentegen weer een uitgemolken concept. Bovendien vind ik het feit dat ze bij X-Factor de groepen gaan verdelen onder jury geen goed idee; ze zitten nu alleen maar onderling te strijden. Nooit hebben ze zo een objectieve mening, en dat begint mij ontzettend te storen. Idols heeft daarentegen een gewone jury die er zit en goede commentaar levert, geheel objectief. Daarnaast vind ik Idols gewoon een gezelligere sfeer overbrengen, dus ja. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Waar is de optie het is beide bagger? Maar als ik toch moet kiezen word het idols, xfactor heb ik namelijk nog nooit gezien. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Allebei vind ik maar niets. Reageren
Blink Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 In eerste instantie ben ik geen fan van beide programma’s. Toch heb ik gestemd voor Idols omdat het toch gewoon origineler is dan het hele X Factor gebeuren. X Factor is in principe gewoon de oude Idols alleen met wat uitzonderingen hier en daar. Wanneer beide programma’s op TV zijn kijk ik het soms of helemaal niet gewoon weg omdat het allemaal commerciële bende is naar mijn mening. Ook over het stemmen in dergelijke programma’s heb ik nogal me twijfels. Wie verteld mij dat de jury toch niet een beetje invloed heeft op de uitslag? Blink Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Mischien heb ik het mis, maar ik vind het allebij het zelfde alleen noemen ze het nu de "X Factor''. het enige is nu dat ze een couch hebben. Maar dan vind ik het ook niet helemaal eerlijk gaan want de couches kiezen sneller voor hun "kandidaten" dus als het moet kies ik voor de gewone Idol. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik kies voor X Factor, waarom? Nou kijk hier hebben de deelnmers hun eigen couchen. Die trainen de deelnemers ook zelf. Verder is er ook een Couch strijd geweest. Alles is erg uitgebreid. Dat vond ik gewoon erg fantastisch. Same.. Maar uiteindelijk wint toch iemand uit de groep 15-30 ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.