Whiplash1212 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Ik zag op insidegamer een nieuwe trailer van VCS en het ziet er allemaal weer vet uit, kan echt niet wachten op dit spel ik ga echt gwn voor de deur liggen voor openingstijd Check hier de trailer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Goed gevonden. Maar Joriz was net iets sneller --> >*KLIK*< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
incH_ Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 ziet er goed uit alleen mn ps2 is kapot en ik heb hem al op PSP dus denk dat ik hem niet ga kopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Ja ik vind hem ook chic. Maar ik ga hem toch nog op PSP kopen. Want binnen een maan - 2 maanden ga ik (eindelijk) een PSP kopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Hier graag verder. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts