Jump to content

GTA IV Nieuw Logo

Whiplash1212

Recommended Posts

Ja deze logo is al bekend. Er waren ook andere topics waar ze in stonden. Die gesloten werden. :) Mooi logo trouwens. Die andere was zo gewoontjes. Deze is niet gewoontjes maar best wel tof om te zien. :D

Delen op andere websites

Ik zie nu net op Insidegamer dat GTA IV een nieuw logo heeft check het ziet er best vet uit:

1172820494.jpg

^^OUD^^

1172820513.jpg

^^NIEUW^^

Mmm.. Als je naar het logo kijkt is het wel modern dus misscien een aanwijzing dat het in deze tijd afspeelt

Delen op andere websites

Opzicht vind ik weer dat jullie iets te ver kijken. Het is gewoon een logo maar echt modern kan je hem niet noemen en zo ja waarom? Ik geloof wel degelijk dat hij zo rond deze tijd is wat ik dus ook hoop. Maar of ze ons dat nou met een trailer gaan laten zien dat betwijfel ik. Los van dat alles vind ik het logo niet echt een heele grote verbetering omdat grand theft auto altijd in het groot wit stond. Maar dan zo IV eronder vind ik personelijk niet echt staan. Maar wieweet laten ze met dit wel het toekomstige font van deze game zien :engel:

Delen op andere websites

Opzicht vind ik weer dat jullie iets te ver kijken. Het is gewoon een logo maar echt modern kan je hem niet noemen en zo ja waarom? Ik geloof wel degelijk dat hij zo rond deze tijd is wat ik dus ook hoop. Maar of ze ons dat nou met een trailer gaan laten zien dat betwijfel ik. Los van dat alles vind ik het logo niet echt een heele grote verbetering omdat grand theft auto altijd in het groot wit stond. Maar dan zo IV eronder vind ik personelijk niet echt staan. Maar wieweet laten ze met dit wel het toekomstige font van deze game zien :engel:

Als je goed kijkt is het gewoon hetzelfde font hoor...

Alleen andere kleuren enzo.

Maar ik vind het er mooi uitzien. :tu:

Delen op andere websites

of misschien speelt het zich wel af in de toekomst ? :eten: :eten:

Het nieuwe logo ziet er beter uit dan het oude! Ik hoop dat gta 4 zich niet gaat afspelen in de toekomst, een gta met laserguns en plasmaguns zie ik niet echt zitten. Geef mij dan maar een AK 47 of een Micro SMG.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...