Whiplash1212 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Ik zie nu net op Insidegamer dat GTA IV een nieuw logo heeft check het ziet er best vet uit: ^^OUD^^ ^^NIEUW^^ Bewerkt: 3 maart 2007 door Whiplash1212 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 deze stond ook al op gtagames.nl hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Ja deze logo is al bekend. Er waren ook andere topics waar ze in stonden. Die gesloten werden. Mooi logo trouwens. Die andere was zo gewoontjes. Deze is niet gewoontjes maar best wel tof om te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Ik zie nu net op Insidegamer dat GTA IV een nieuw logo heeft check het ziet er best vet uit: ^^OUD^^ ^^NIEUW^^ Mmm.. Als je naar het logo kijkt is het wel modern dus misscien een aanwijzing dat het in deze tijd afspeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drive Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Hij is een stuk beter dan z'n voorganger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Opzicht vind ik weer dat jullie iets te ver kijken. Het is gewoon een logo maar echt modern kan je hem niet noemen en zo ja waarom? Ik geloof wel degelijk dat hij zo rond deze tijd is wat ik dus ook hoop. Maar of ze ons dat nou met een trailer gaan laten zien dat betwijfel ik. Los van dat alles vind ik het logo niet echt een heele grote verbetering omdat grand theft auto altijd in het groot wit stond. Maar dan zo IV eronder vind ik personelijk niet echt staan. Maar wieweet laten ze met dit wel het toekomstige font van deze game zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Opzicht vind ik weer dat jullie iets te ver kijken. Het is gewoon een logo maar echt modern kan je hem niet noemen en zo ja waarom? Ik geloof wel degelijk dat hij zo rond deze tijd is wat ik dus ook hoop. Maar of ze ons dat nou met een trailer gaan laten zien dat betwijfel ik. Los van dat alles vind ik het logo niet echt een heele grote verbetering omdat grand theft auto altijd in het groot wit stond. Maar dan zo IV eronder vind ik personelijk niet echt staan. Maar wieweet laten ze met dit wel het toekomstige font van deze game zien Als je goed kijkt is het gewoon hetzelfde font hoor... Alleen andere kleuren enzo. Maar ik vind het er mooi uitzien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Hm, Op dit filmpje laten ze al een font zien. Zou die echt kunnen zijn? Of gaan ze tog voor die modernere? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Hm, Op dit filmpje laten ze al een font zien. Zou die echt kunnen zijn? Of gaan ze tog voor die modernere? Fake, zolang het niet op de officieele site(s) staat kun je er gewoon vanuit gaan dat het fake is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 dat filmpje is heel fake zit er ook heel fake uit dat logo gat idd mee in de tijd , ik vind het er beter uit zien en dat kan mss wel idd aangeven dat het ergens in deze tijd afspeelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Naja ik vind het te photoshop achtig. Maar volgensmij zijn alle logo's met Photoshop Gemaakt. Greedz BigT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Dat nieuwe logo is cool Ik vind het moderner dan het eerste Maar nu is het vooral wachten tot dat de originele cover van de game verschijnt. p.s. Maar dat zal pas in juni zijn denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 Ik vind het nieuwe logo ook veel mooier. maar er is wel niet zo veel verschil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bukksazz Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 of misschien speelt het zich wel af in de toekomst ? :eten: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2007 of misschien speelt het zich wel af in de toekomst ? :eten: Het nieuwe logo ziet er beter uit dan het oude! Ik hoop dat gta 4 zich niet gaat afspelen in de toekomst, een gta met laserguns en plasmaguns zie ik niet echt zitten. Geef mij dan maar een AK 47 of een Micro SMG. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.