qbdown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Missie: GTA voor mij uitspelen, want het lukt mij echt niet.... Cheats: Nee Versie: 1.0 Overige: Graag plaatje posten als de 100% behaald is, dankjewel Ik zou degene die dit voor mij kan doen eeuwig dankbaar zijn, en ik zal hem/haar in mijn Respect list zetten. M.v.g,
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) IK doe hem wel ga nu ff spelen moet ie 100 % zijn ? Bewerkt: 3 maart 2007 door gunit-gangster
qbdown Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 IK doe hem wel ga nu ff spelen moet ie 100 % zijn ? Ja
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Sorry er moet nog veel te veel gebeuren met jou savegame en ik heb het heel druk dus ik kan hem niet spelen Maar er zijn genoeg mensen die hem kunnen spelen als je straks even wagt zijn veel meer mensen online Je kunt het dn aan hun vragen groetjes gunit-gangster
Froodooo Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 De 100% halen is natuurlijk erg veel. Ik denk dat we het wel kunnen gaan doen, maar als je het in je eentje moet doen zal het denk ik nog wel eventjes duren. Ik stel voor om een soort van 'team' te maken die deze savegame tot een goed einde wil brengen. Dan moeten we dus kijken welke missies nog gedaan moeten worden, en daar een lijstje van opstellen. In dit topic kunnen we dan meteen kijken wie wat gaat doen. Je kunt trouwens ook heel makkelijk hier een 100% savegame downloaden.
qbdown Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Neenee!!!! Ben van plan om zelf de 100% te halen, dus we moeten maar een team maken.... Als iemand een lijstje op kan stellen kunnen we misschien een team vormen en de missies ervan doen, eventueel ik zelf ook, want ik heb geen flauw idee wat er nog gebeuren moet.. Bewerkt: 3 maart 2007 door Robbin237
NandroDavids Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Neenee!!!! Ben van plan om zelf de 100% te halen, dus we moeten maar een team maken.Als iemand een lijstje op kan stellen kunnen we misschien een team vormen en de missies ervan doen, eventueel ik zelf ook, want ik heb geen flauw idee wat er nog gebeuren moet. Als je van plan bent om zelf de 100 % te halen dan hoef je natuurlijk geen team te maken, want dan doe je het immers niet meer zelf. Daarnaast is een team maken om een 100 %-savegame te halen ook niet nodig, want we zijn op het Forum al met z'n allen bezig om San Andreas 100 % uit te spelen. Kijk maar eens in dit topic: *KLIK*.
Bling Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Neenee!!!! Ben van plan om zelf de 100% te halen, dus we moeten maar een team maken.... Zelf de 100% halen, terwijl je ons alles laat doen? No offence, Robbin237, maar je hebt op ons forum al meer dan 30 aanvragen gedaan, waardoor het eigenlijk niet eens meer een eigen savegame van jou is. Je huidige status is 70,05%. Je kunt niet van iemand vragen om de overige 30% te halen, aangezien dit gewoonweg een veel te grote klus is. Bovendien moet je in een aanvraag ook duidelijk vermelden wat er precies gedaan moet worden, zodat diegene dat niet met een bepaald programma hoeft te achterhalen. Ik stel voor dat je de aanvragen wat verdeeld. Vraag eerst bijvoorbeeld de "Street Races" aan (voorbeeld), inplaats van 30% van het hele spel. @ Froodooo: Er worden inderdaad wel eens aanvragen in groepjes gedaan, maar deze aanvraag is wel zodanig groot dat zelfs dit dan nog een té grote klus blijft. In deze savegame is (naast de storyline) nog bijna niks gedaan. Ik denk dat ik binnenkort maar even een bepaald maximum missies per aanvraag ga samenstellen, in de vorm van een nieuwe regel. Topic closed..
Recommended Posts