Wecked Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hey ik wou weer eens een paar nieuwe spellen halen en Gta Sa staat ook op me lijstje. Maar ik had een vraagje over WoW. Speelt iemand het hier?? Kan iemand mij het spel aanraden. Is het een mooi spel?? En is het echt die 12.50 euro waard om elke maand te betalen?? Greetzzjes Wecked Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Het is het waard als je echt een fan bent van zulke spellen. Ik zou het je aanraden als je zulk soort spellen luek vind. Maar in GTA Sa is veel meer te doen dus als ik jou was zou ik die kopen ! En waarvvoor is die 12,50 ?? voor online? Reageren
iwpwf Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hey ik wou weer eens een paar nieuwe spellen halen en Gta Sa staat ook op me lijstje.Maar ik had een vraagje over WoW. Speelt iemand het hier?? Kan iemand mij het spel aanraden. Is het een mooi spel?? En is het echt die 12.50 euro waard om elke maand te betalen?? Greetzzjes Wecked Ik speel het hier, ja. Het ligt eraan, als je van Sci-Fi houd, is World of Warcraft niks voor je, hou je van de Middeleeuwen en ridders enzovoort dan raad ik je World of Warcraft aan. Als je aan het sparen bent raad ik je Guild Wars aan want dat is gratis per maand. Reageren
Wecked Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ok thankks.. Ik denk dat ik Sa ga kopen en sparen voor GTA IV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.