1992 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 waar kan je eigenlijk een kart krijgen????????? ik heb op playstation2 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) waar kan je eigenlijk een kart krijgen????????? ik heb op playstation2 Karts kun je op veel verschillende plekken krijgen in San Andreas. Een kaartje met de vindplaatsen vindt je hier. Let echter wel op; deze karts spawnen pas op die plekken zodra je de missie: 'Cut Troath Business' hebt behaald. (Die missie waarin je OG Loc met een kart moet achtervolgen.) Bewerkt: 3 maart 2007 door -Matthijs- Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Hierzo, maar dat kan pas nadat je de missie Cut Throat Business hebt gedaan. Waarom ben ik altijd na -Matthijs-? Bewerkt: 3 maart 2007 door MartyCeha Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 waar kan je eigenlijk een kart krijgen????????? ik heb op playstation2 In het vervolg raadt ik je aan op WikiGTA te kijken, hierop kan je aanvullende informatie over de locatie's van alle voertuigen (indien deze al een vindplaats hebben) vinden. De kart in kwestie, is in het begin van de Storyline nog niet beschikbaar. Hij is namelijk pas beschikbaar na de missie Cut Throat Business. De kart zelf heeft behoorlijk wat vindplaatsen, even ruw geteld zijn dat er 16, maar ik kan er even een vergeten zijn. Een kaartje met daarop alle locaties van de kart vindt je hier. Dat jij hem op de PS2 hebt maakt verder geen verschil uit. Heel veel succes ermee en heel veel plezier met de kart! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hij staat bijvoorbeeld achter Zero's Shop. En bij de ingang van Madd Dogg's Mansion. Maar let op ze staan er niet altijd. Als hij er niet staat moet je Zero's Shop of Madd Dogg's Mansion in en uit gaan. Dan staat de Kart er wel. >>> Door Bling: Het antwoord was al drie maal gegegeven. En aangezien jouw post geen nieuwe informatie bevat, denk ik dat dit niet zo'n nuttige toevoeging is aan het topic. Gelieve voortaan dus even de overige reacties doorlezen voordat je post, aub. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.