Dexist Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 super smash bros melee is een cool spel maar welke characters haat jij het meest en welk vind jij het coolst: ik haat pikachu (waarom): omdat die donder schok zo f*king irritant is! ik hou van kirby (waarom): omdat je met deze roze kauwgom bal gemakkelijk iemand kan dode( je gaat op het rand van een map staan zuigt iemand op, en laat je in de afgrond vallen en spuug hem uit. jij kan weer omhoog vliegen en leeft nog, het slachtoffer is dood gebruik dit als je wilt ik haat: (waarom): ik hou van: (waarom): overige info: Reageren
Yohan Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Geen character dat ik echt haat alleen de sounds van Game & Watch zijn wel erg vervelend.. Zelf speel ik het liefst met Fox of Young Link, trouwens niet echt een coole manier om iemand te killen met Kirby (zeer irritant als iemand dat flikt namelijk) maar altijd grappig als je bij iemand doet natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.