Dexist Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 dan zegt ie op 25% ongeveer dat er ene fout is opgetreden met een soort van audio geluid blabla shit can iemand me helpe? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 dan zegt ie op 25% ongeveer dat er ene fout is opgetreden met een soort van audio geluid blabla shit can iemand me helpe? Je geeft de foutmelding wat wazig aan. Maak als eerst eens een screenshot, en post hem hier. Wellicht dat anderen het probleem herkennen en jou kunnen helpen. En heb je dit al eens eerder gehad, of is dit de eerste keer? Probeer bij zoiets in ieder geval altijd even je CD schoon te maken. Misschien zit er wel een vlekje op bijvoorbeeld. Schoonmaken kun je het beste doen met een drupje water én een droog, zacht doekje. Daarna hem voorzichtig weer drogen maken met een zacht doekje. Ik zou je wel wat meer willen helpen, maar ik weet niet voldoende genoeg over de melding zelf. Reageren
-eend- Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 dat heb ik ook eens gehad met CD-4.. de cd was niet schoon - zat stof op - cs schoon maken , opnieuw proberen en toen deed ie t weer Reageren
Wrieh Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Heb je deamen tools? Dit had een vriend van me ook en toen gaf hij een error aan op 32%(hij had NFSU2 Cd1 op deamen tools staan) Je kunt deamen tools dan verwijderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.