Carl_Johnson2 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 aangezien er in mijn vorige topic niet meer werd gepost maak ik een nieuwe topic aan... Rate van 1 tot 10. Reageren
weci Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik zal het eens raten hé. Mijn eerste indruk van deze sig is zeer goed. Maar ik vind wel dat je nogal donkere kleuren gebruikt. (Vb.: De bomen en het mannetje) Je kunt het mannetje moeilijk zien met de donkere achtergrond. De tekst is wel duidelijk leesbaar, behalve het zwarte woord (returned). Mijn punten zijn: 8/10 Reageren
iwpwf Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Mooie sig, alleen is het niet helemaal mijn stijl, en de kleuren zijn zoals weci al zei iets de donker als je het mij vraagt. 7/10 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik zal het eens raten hé. Mijn eerste indruk van deze sig is zeer goed. Maar ik vind wel dat je nogal donkere kleuren gebruikt. (Vb.: De bomen en het mannetje) Je kunt het mannetje moeilijk zien met de donkere achtergrond. De tekst is wel duidelijk leesbaar, behalve het zwarte woord (returned). Mijn punten zijn: 8/10 Waar zie jij bomen? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Ik zal het eens raten hé. Mijn eerste indruk van deze sig is zeer goed. Maar ik vind wel dat je nogal donkere kleuren gebruikt. (Vb.: De bomen en het mannetje) Je kunt het mannetje moeilijk zien met de donkere achtergrond. De tekst is wel duidelijk leesbaar, behalve het zwarte woord (returned). Mijn punten zijn: 8/10 Waar zie jij bomen? Die hele bos waar ik die streep omheen heb gezet dat zijn bomen althans, dat denken we... EDIT: Het kunnen ook vleugels zijn Bewerkt: 3 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
BigM Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik zal het eens raten hé. Mijn eerste indruk van deze sig is zeer goed. Maar ik vind wel dat je nogal donkere kleuren gebruikt. (Vb.: De bomen en het mannetje) Je kunt het mannetje moeilijk zien met de donkere achtergrond. De tekst is wel duidelijk leesbaar, behalve het zwarte woord (returned). Mijn punten zijn: 8/10 Waar zie jij bomen? Die hele bos waar ik die streep omheen heb gezet dat zijn bomen althans, dat denken we... EDIT: Het kunnen ook vleugels zijn Sorry maar mag ik even laggen. IK weet niet of jij nog nooit in je leven vleugels hebt gezien maar dan bij deze . Zodat de volgende mensen daarop wel goed kunnen raten. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ik wist gelijk al als het vleugels waren raten: ik vind hem zoals de anderen ook al zeggen aardig donker, de tekst vind ik er neit echt goed bij passen, de achtergrond is wel weer leuk. rate: 7.0 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Eerste gezicht mooie sig. Goede achtergrond in vergelijking met de render. Minpunt is de text, Je hebt een te fel rode kleur gebruikt waardoor de hele sig een beetje slordig wordt. 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.