Jump to content

Geen missie meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net veardant meadows gekocht en nu zie ik geen missies meer, maar volgens mij zag ik voordat ik het vliegveld kocht nog wel dat graveyard, weet iemand wat ik moet doen??

Geplaatst: (bewerkt)

In de missie Verdant Meadows is het de bedoeling dat je de Verdant Meadows Aircraft Graveyard gaat kopen.

Hierna kun je dus op de vliegschool je vliegmissies gaan doen, die op de pagina van de Aircraft Graveyard ook vermeldt staan. Dus als het goed is dan moet je na de missie Verdant Meadows gewoon naar de Graveyard gaan om daar de 'Learn to Fly' missies te voltooien.

Ik maak even een kaartje met de plaats waar de Graveyard zich bevindt.

De Aircraft Graveyard bevindt zich hier (in de rode rechthoek, bovenaan de map).

Als je daar geen missies ziet, kun je ook proberen een paar keer eerst te saven.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:
In de missie Verdant Meadows is het de bedoeling dat je de Verdant Meadows Aircraft Graveyard gaat kopen.

Hierna kun je dus op de vliegschool je vliegmissies gaan doen, die op de pagina van de Aircraft Graveyard ook vermeldt staan. Dus als het goed is dan moet je na de missie Verdant Meadows gewoon naar de Graveyard gaan om daar de 'Learn to Fly' missies te voltooien. Ik maak even een kaartje met de plaats waar de Graveyard zich bevindt.

Dus als ik die vier missies ervan haal kan ik naar las venturas??

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat klopt. Nadat je de vliegschool hebt afgerond krijg je een aantal beloningen, waaronder de missies die je kan gaan doen in Las Venturas. Hier zijn trouwens de andere beloningen:

• Na elke vlieg missie zal er een klein beetje Flying Skill bijkomen. Als je goud hebt komt er meer Flying Skill bij dan wanneer je brons hebt.
  • Je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas.
  • Je kunt nu beginnen met de missies in Las Venturas.
  • Er zijn nu 4 vliegmissies beschikbaar op het vliegveld "Verdant Meadows".
  • Als je op alle onderdelen minimaal brons hebt zal de Rustler op het vliegveld spawnen.
  • Als je op alle onderdelen minimaal zilver hebt zal de Stuntplane op het vliegveld spawnen.
  • Als je op alle onderdelen goud hebt zal de Hunter op het vliegveld spawnen.

Succes! Meer informatie kun je dus op deze pagina vinden.

[Edit] Het zijn trouwens niet de vier missies, want die krijg je pas nadat je alle vlieglessen hebt gedaan. De vlieglessen kun je zien op de pagina die ik je net heb gegeven, door daar naar beneden te scrollen tot Learn to Fly.

Bewerkt: door Froodooo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...