Evan Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Heey ik heb een tut gemaakt hoe je moet scripten met SAMI (San Andreas Mod Installer) je kunt SAMI hier dowloaden het zijn lkkr veel plaatjes om het nog makkelijker te maken als eerste open je SAMI en drukt op scripter : 1. je drukt op new en hij vraagt waar je je SAMI script wilt opslaan 2. ik sla hem op in de map mijnmod 3. en ik noem hem mijnmodinstall 4. druk op opslaan je krijgt als het goed is dit schermpje: je vult hier in hoe je mod moet heten in mijn geval vul ik: mijnmod druk op ok en als het goed is krijg je dit schermpje: vul hier de beschrijving van je mod in in mijn geval: dit is een test druk op ok en als het goed is krijg je dit schermpje: vul hier in welke versie het van je mod is in mijn geval: 1.0 druk op enter en je krijgt dit schermpje: vul hier in wie de mod heeft gemaakt in mijn geval: Evan druk op ok en je krijgt het volgende schermpje: vul hier in (als je dat wilt) je e-mailadres in voor mensen die je mod hebben en iets willen vragen contact met je kunnen opnemen in mijn geval typ ik in: test@test.nl druk op ok en je krijgt het volgende schermpje: vul hier in (als je dat wilt) een website in mijn geval: www.test.nl druk op ok en je krijg het laatste schermpje: vul hier nog overige informatie in zoals waar je de mod kan inden etc. in mijn geval: dit is een test als het goed is krijg je nu het volgende: nu kunnen we eindelijk gaan scripten, nou wat houd mijn mod precies in dat ik wat bestandjes uit gta3.img heb gehaalt die ik zogenaamd veranderd heb het zijn een paar bestandjes die dus uit de gta3.img komen dus die moeten ook weer in gta3.img en dat doe je zo: Bewerkt: 3 maart 2007 door Evan Reageren
Evan Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 1. druk op batch add 2. druk op mass create imgadd Commands 3. hier vul je in welk img file je moet hebben en in welke map hij staat maar dat staat hier al goed druk op ok 1. hier vraagt hij in welke map de bestanden staan die je in gta3.img wilt zetten bij mij zitten ze in dezelfde map als het scriprt dat we nu aant maken zijn dus we hoeven niks in te vullen en we drukken op ok 2. nou vraagt hij welke bestanden we willen zetten in gta3.img en we selecteren alle dff’jes en txd’tjes 3. druk op openen zo klaar druk op save en je script is klaar dit is natuurlijk erg simpel en er word maar 1 ding in deze tut uitgelegd maar als iemand meer behoeften heeft aan een betere tut waar alles in word uitgelegt stuur me dan een PM mzzls Evan P.S. zou cool zijn als hij in de master tutorial list komt Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 hey, Goeie Tut het heeft me een hoop geholpen, al ik offline speel wil ik met mods mara als ik off ga dan kan ik alles in 1 x eraf halen omdat ik een giga script heb gemaakt maar kan je hiermee ook automatisch de handling etc. mee aanpassen? Reageren
Evan Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 heey bedankt voor je berichtje je kan ook handling aanpassen maar dat gaat niet automaties als je meer info wilt kun je bij SAMI altijd op de help knop drukken daar word ook heel veel uitgelegd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.