Jump to content

Welke radiozender is het best?


Blink

Welke Radiozender verkies jij?  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Radiozender verkies jij?

    • Caz
      5
    • Q-Music
      10
    • Sky Radio
      2
    • Radio 10 Gold
      1
    • Flash FM
      0
    • Slam FM
      3
    • 3FM
      2
    • Radio 538
      9
    • Veronica FM
      3
    • Anders namelijk ....
      14
    • 0


Recommended Posts

Ik luister alleen maar naar Radio Veronica, de beste muziek uit de jaren 80 en 90 en nog een aantal goed programma's. En dan échte programma's zoals het hoort op de radio en niet van dat slappe gedoe bij Q-Music en Caz(hoewel Timor open-air wel leuk was bij Yorin FM). Ook 3FM is wel leuk en natuurlijk radio 1 voor de sport maar het haalt het niet bij de zender der zenders: Radio Veronica.. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pennywise The Clown

    1

  • Blink

    1

  • Dwayne Forge

    1

  • Hanneswasco

    1

  • 1 maand later...
Volgens mij bestaar er al een topic van maar weet het niet zeker
Klopt, er bestond al een topic waarin werd gevraagd naar de favoriete radiozender van de leden en daar zat ook nog eens een handige poll bij met keuze-opties. Topic derhalve samengevoegd met het reeds bestaande topic. Only GrandTheftAuto, gebruik in het vervolg even de Zoekfunctie voordat je een topic opent, dat scheelt dubbele topics.

Ontopic >> Ik ben niet echt een persoon die veel naar de radio luistert, want ik luister liever de muziek die ik op m'n pc heb staan. Maar af en toe kan radio luisteren ook erg leuk zijn om 's wat nieuwe nummers te horen. In dat geval ga ik voor Radio 538, maar ook 3FM vind ik een prima radiozender.

Link to comment
Delen op andere websites

City FM Classic Rock, vreemd dat die er niet bijstaat, dat is de enige zender met pure Classic Rock die niet gebonden is aan een playlist van 2000 nummers wat Veronica trouwens wel is,

om maar mijn eigen mening te geven: Veronica is bagger, serieus ze draaien niet eens de beste 80's en 90's muziek ik bedoel maar Anouk :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...