Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik bij het beginscherm kom valt GTA SA uit. Dus ik kom het menu niet in. Ik heb al ge-herinstallaard, GTA_SA.set verwijderd en mijn driver geüpdate

Weet iemadn een oplossing? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar geen van alle oplossingen werkt.

EDIT:

Als je hier via mijn sig gekomen bent, nanananana :puh:. Maar nu je toch hier bent, help mij dan met dit probleem.

Hier even een lijst van wat ik allemaal al gedaan heb:

gta_sa.set weggehaald

GTA SA geherinstalleerd.

DirectX geüpdated

Audiodriver geupdated

Videokaart driver geüpdated

Bewerkt: door ikt

Toevallig heb ik net hetzelfde probleem. Gelukkig keek ik hier anders hadden we er nu twee topics over. Maar ja, balen. Ik heb SA ook al re-geinstalleerd, drivers geupdate etc. Maar ik denk dat ik wel weet hoe het ongeveer komt. Ik zette gisteren mijn pc aan. Ik heb een soort thema van C&C tiberian sun aanstaan. Dus bij het opstarten hoor je zo'n zware stem: "Battle control online". Maar gister hoorde ik opeens een smurfenstemmetje! Al mijn geluid klopte voor geen meter. Ik ging SA doen, maar toen ik naar de radio luisterde leek het het smurfenlied wel. Allemaal hoge rotstemmetjes. Dus ik herinstalleer mijn geluidsdrivers. Dan doet hij het weer goed. Ik zet Sa even uit, en zet hem later weer aan. Maar opeens staat er: "Geen geluidskaart gedetecteerd!" Toen bleek dat mijn geluidskaart niet 'enabled' was. (toen bij die smurfenstemmetjes was hij dat wel) Dus ik enable hem weer. Ik kan SA weer spelen. Zet hem later weer uit (eten) en na het5 eten weer aan. Mijn geluiid doet het allemaal goed, ik blij. Alleen TOEN kreeg ik precies hetzelfde probleem als IKT. Bij het scherm voor het menu crasht hij. Ik weet bijna zeker dat het iets met dat geludsprobleem te maken heeft. Maar ik heb SA en die geluidsdrivers (+andere drivers) al opnieuw geinstalleerd, zonder succes. Overigens kan ik andere spellen wel spelen, dus doe ik nu maar GTA3. Ik vermaak me best, maar ik zou toch liever SA spelen....

---------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de oplossing! Doe wat er in dit topic staat. Ik las dit topic toevallig, en ik dacht, laat k om geluidsproblemen te voorkomen maar dit doen. En SA doet het opeens weer! Dus probeer dat eens IKT!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

dit heb ik ook soms , dan krijg ik crash , de oorzaak hiervan is xfire.

schakel xfire uit , dan krijg je niet de crash. en kan je spelen :bier:

Hier even een lijst van wat ik allemaal al gedaan heb:

gta_sa.set weggehaald

GTA SA geherinstalleerd.

DirectX geüpdated

Audiodriver geupdated

Videokaart driver geüpdated

De GTA Installatie fout is al opgelost, dankzij het verwijderen van sommige bestanden van Quicktime die DemoShield blokkeren. Maar geen van alle gevonden oplossingen daarvoor werken voor GTA SA.

• 4 weken later...

*bump* *dubbelpost,maar dat mag toch als je nuttig bumpt en het topic al oeroud is?*

Nog niemand een oplossing? Ik heb GTA SA er al een paar weekjes erafgedaan, ik heb hem net geïnstalleerd, maar nog steeds dezelfde problemen. (Soms is GTA SA weer normaal na een lange GTA-SA pauze :puh:)

Ik heb ondertussen Google af afgesurfd op die fout, maar geen van alle oplossingen werkt. (Ik heb ook engelse sites bekeken.)

De enige ''makkelijke'' oplossing is de backup er weer op doen, maar ik vind dat een beetje erg overdreven voor GTA SA alleen. Ik heb ook in het register alle Rockstar dingen zitten verwijderen, ook geen resultaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...