gta-pilot Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 hallo kan iemand bij de bijlagen een sever zetten ik snap er helemaal nix van hoe dat moet dus kan iemand dan een script geven alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 hallokan iemand bij de bijlagen een sever zetten ik snap er helemaal nix van hoe dat moet dus kan iemand dan een script geven alvast bedankt Kijk, ik heb echt helemaal geen verstand van servers maar heb je deze pagina al eens bekijken? Dat is een Wiki-site van SA-MP waar uitgelegd wordt hoe je nu precies een server installeert/maakt. Als je de Engelse taal onder de knie hebt is die handleiding zeker wel te doen! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ja ik weet dat maar ik snap daar geen ene reet[/font] van darom vraag ik het oowk Reageren
Azer Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ja ik weet dat maar ik snap daar geen ene reet[/font] van darom vraag ik het oowk Als je dat al niet snapt zou ik er sowieso niet aan beginnen om een eigen server op te zetten. Maar lees die pagina nog eens, misschien dat je het dan wel snapt Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 ik snap het nog niet maar kan iemand gvd[/font] dan zon script geven! Reageren