gta-pilot Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 hallo kan iemand bij de bijlagen een sever zetten ik snap er helemaal nix van hoe dat moet dus kan iemand dan een script geven alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 hallokan iemand bij de bijlagen een sever zetten ik snap er helemaal nix van hoe dat moet dus kan iemand dan een script geven alvast bedankt Kijk, ik heb echt helemaal geen verstand van servers maar heb je deze pagina al eens bekijken? Dat is een Wiki-site van SA-MP waar uitgelegd wordt hoe je nu precies een server installeert/maakt. Als je de Engelse taal onder de knie hebt is die handleiding zeker wel te doen! Reageren
gta-pilot Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ja ik weet dat maar ik snap daar geen ene reet[/font] van darom vraag ik het oowk Reageren
Azer Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ja ik weet dat maar ik snap daar geen ene reet[/font] van darom vraag ik het oowk Als je dat al niet snapt zou ik er sowieso niet aan beginnen om een eigen server op te zetten. Maar lees die pagina nog eens, misschien dat je het dan wel snapt Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 ik snap het nog niet maar kan iemand gvd[/font] dan zon script geven! Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Like Azer said, als je dat al niet snapt raad ik je zeker niet aan een server te starten, simpeler dan dat kunnen we je het niet uitleggen. Ookal geven we je een script, dan kan je er nog geen ene fuck mee, want je zegt zelf dat je geen server kan opzetten. Echter kan je tegen geld wel via een hostingbedrijf een server krijgen, zodat jij niks hoeft op te zetten en dergelijke, behalve het rcon password en de gamemode, een aanrader is http://www.gta-host.com Overigens raad ik je niet aan posts te maken waardoor iemand jou 'gvd een script moet sturen', je bereikt er uiteindelijk helemaal niks mee. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 darom maakte ik er ook een spoileer van maar ok en ik ga geen geld uitgeven dus darom vraag ik als niemand mij wilt helpen[/font] dat dit topic word gesloten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.