Puma Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hey ik heb een nieuwe sig gemaakt en zou graag jullie mening hierover willen horen! Programma: Paint Shop Pro Werktijd: Ongeveer 15 minuten PWC, Grtz Puma. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik vind het een erg mooie sig. Alleen vind ik de text wat minder. Het is een redelijk moderne sig met ouderwetse letters. "Ik" vind dat niet zo goed bij elkaar passen. 7/10 Reageren
BigM Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ja met pennywise ga ik kwa font mee. Ik vind het alleen jammer dat je dat zilveren erom heen hebt gedaan. Vrij onduidelijk word het daardoor. Zonder zou veel mooier zijn - Ik weet niet precies van wat maar je hebt wel een mooie stock uitgekozen en die mooi ingelijst + Over deze sig heb ik niet veel te zeggen. Het idee is leuk. Alleen je font wat minder en ik vind het grijs nog te heersen. Dat vond ik jammer. Je stock hoefte niet zwart wit te zijn! Op dat alles kom ik uit op een 8. Het is een redelijk goed cijfer. Voor een sig die ik toch niet super vind Reageren
weci Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik vind het ook een mooie sig, maar de tekst is een beetje onduidelijk. :$ En enkel dat grijs is ook iets minder. Voor de rest is het heel goed. 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.