BigT Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Onderwerp: Hip Hop/gangstah stylow Soort design: Design Size design: max. 500x500 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja(mag) Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk! Bewerkt: 4 maart 2007 door BigT
King Room Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ik wil wel!! Morgen is me andere battle afgelopen!! In de loop van de week komt mijn inzending! Ligt een beetje aan school!!
BigT Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) is goed Ik upload de mijne wel ff. Bewerkt: 4 maart 2007 door BigT
King Room Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Hier is mijn inzending!! Hopelijk kunnen we snel beginnen!!
BigT Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) BigT : King Room : Bewerkt: 6 maart 2007 door BigT
AwiVC Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Wahoe! Ik ben zeer impressed bij die van BigT, het kleuren gebruik van rood en blauw (Bloods en Crips) is erg aanwezig maar op een zeer positieve manier, ook de GTA stijl mannetjes boven gecombineerd met RL-(Bekende)rappers is zeer goed bedacht en uitgevoerd! Tsja.. KingRoom voor mij maak je geen kans, ik vind je design niet slecht maar hij verbleekt en kruipt weg in de schadus van die van BigT. Ik vind de mosaic of tile of hoe die filter ook heet teveel aanwezig, de tekst vind ik ook wat pixelig. Mijn stem gaat dus (doh) naaaar: BigT!! >>> Door .Levi.: Svp geen spoiler te gebruiken. Staat overigens ook in de regels. Hierdoor is het onduidelijk te zien wie de stemmen krijgt.<<< Sorry editnvm ^^ Bewerkt: 10 maart 2007 door AwiVC
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 (bewerkt) Die van BigT lijkt op een insectenplaag in new york. Wel komen de kleuren goed terug van [bloodz/Cribs]. De keuze van SnoopD is goed, met blauwe kleren. Duidelijk dat hij The Crips represent. Dat je the game represent bij rood is leuk. Maar je kon beter zoeken naar un rapper met een rood shirtje. Misschien had dat je wel naar één stem meer kunnen leiden. KingR: Jou signature heb je al ergens anders geshowd. Daar had ik hem ook al geraten, en hier zie ik voor de tweede keer een middelmatig tot slap werkje. De background is goed gekozen, de render zit er prima in... Maar die text verpest de hele creatie. hij valt zo op! mensen kijken ernaar, kunnen het niet lezen, En reken er dan maar op dat ze niet voor dat plaatje zullen kiezen. Ik stem dus voor: BigT >>> Door .Levi.: Svp geen spoiler te gebruiken. Staat overigens ook in de regels. Hierdoor is het onduidelijk te zien wie de stemmen krijgt.<<< Bewerkt: 6 maart 2007 door .Levi.
M4X Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Na een beetje twijfelen ga ik mijn stem ook maar eens uitbrengen. Uiteindelijk heb ik besloten om voor BigT te stemmen, omdat er erg veel werk aan verricht is, en het idee van de Bloods vs. De Crips in alle opzichten goed zichtbaar is. Het idee is dus goed, nu nog het design. De renders komen goed voor de stad uit, en de getekende renders staan boven op de goede plekken. De outer glow vind ik echter niet zo mooi bij de stijl van de renders en de background passen. Het grote vs. font in het midden vind ik ook niet zo goed bij de rest passen, het is een beetje cartoon achtig terwijl de rest wat meer gangster is. De scanlines en de kleur vind ik goed, net als de kogelgaten. Dat maakt het al met al een originele signature, waar veel werk aan is besteed en waar je een mooi resultaat aan over gehouden hebt. Dan King Room. Je signature is niet eens zo slecht in vergelijking met BigT, maar ik zie toch echt wat meer minpunten. Zo'n outline font is zeker geen slechte keuze, maar ik vind dit font niet echt heel mooi. Als je hem wat beter bewerkt had, dan had het beter bij je design gepast. Het is te teken achtig ten opzichte van je toch wel realistische background. Het zelfde geld min of meer voor het blokjeseffect. Het is leuk bedacht, maar het is niet echt lekker op de background aangesloten, en je had hem beter richtingloos kunnen laten. Nu staat het een beetje naar rechts, terwijl het mooi was geweest als je dit effect ook wat minder aan de linkerkant had gestopt. Stem - BigT
tiesto Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 ik stem ook voor big T want ik vind zijn sig mooier en de effecten duidelijker, de sig van king room vind ik een beetje standaar dus vandaar
.Djanick Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Bigt:vind het een mooi plaatje, alleen die kogelgaten zijn ietsjes te druk voor in het plaatje vind ik dan kingroom: ook mooi plaatje maar dat blokjeseffect rondom je mannetje is niet erg bijpassend. ook vind ik de font er niet aardig bijpassen *kon beter bij een grafiti achtig sig worden gebruikt* mijn stem gaat naar... Bigt
Gunit-Soldier Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 AwiVC : 50 cent is geen blood. Maar die van BigT is echt mooi. De kleuren rood en blauw omin mooi alles goed mooi ! King Room: hij is wel mooi maar ik vind dat ik niet kan tippen bij die van Bigt Mijn stem naar BigT !
DaddyPimp Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 BigT, ondanks de veel te veel kogelgaten ziet hij er errug vet uit! Misschien zou je ipv Snoop Dogg, Spider Loc erin kunnen zetten omdat hij ook een Crip is en beef heeft met Game
BigT Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) De batle is afgelopen. Kan een mod ff updaten. Het zijn (soort van)wallpapers Bewerkt: 11 maart 2007 door BigT
.Antonio Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 [...]Je signature [...] Deze Designs zijn geen signatures. Signatures hebben een formaat van max. 500x150 px. Dit noem je een Large Piece of gewoon Design. Waarschijnlijk wist je dit al, maar ik zeg het toch maar ff . De batle is afgelopen.Kan een mod ff updaten. Je moet een mod (.Levi., RonaldVC of Slimm) pb'en met de link van de battle en wat meer informatie (dacht ik). Dan updaten ze hem .
.Levi. Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb de PB vandaag 11 maart ontvangen, het stemmen was t/m 8 maart. Je bent te laat met het melden van je punt. Zoals in de regels staat vermeld heeft de winnaar 2 dagen de tijd zijn/haar punt te melden. Je zou dus op 9 of 10 maart je punt moeten melden, ben je te laat dan krijg je geen punt en de verliezer geen -1 punt als hij/zij al in de ranking staat. Helaas maar waar, closed en geen punt weggegeven..
Recommended Posts