Mr.dick Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 hey als ik savegames in mijn gta san andreas user files kopieer, en dan het spel start en die savegame open, opent hij hem wel maar dan begint hij weer helemaal opnieuw op het vliegveld heo kan ik dit goed voor elkaar krijgen? ik hoor het graag, groetjes Nick Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 hey als ik savegames in mijn gta san andreas user files kopieer, en dan het spel start en die savegame open, opent hij hem wel maar dan begint hij weer helemaal opnieuw op het vliegveld heo kan ik dit goed voor elkaar krijgen? ik hoor het graag, groetjes Nick Dit heeft te maken met een soort van 'botsing' tussen de versie van jouw spel, en de savegame. Jij hebt of een V1 of een V2 savegame nodig. Je kan voor jezelf heel gemakkelijk nagaan welke versie je hebt: Als je V2 hebt zal dit rechtsonderin in het hoofdmenu van San Andreas staan. Als je V1 hebt zal er niets staan. Als je er dan achter bent welke savegame je moet downloaden moet je wel de goeie versie downloaden. In dit topic kun je V1 savegames vinden, en in dit topic V2 savegames. Reageren
-eend- Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 dan heb je misschien V2 , en de savegame is nog niet door de convertor gehaald. probeer m eens door de convertor te halen? Reageren
Mr.dick Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 dan heb je misschien V2 , en de savegame is nog niet door de convertor gehaald. probeer m eens door de convertor te halen? waar kan ik die convertor vinden? , of waar kan ik die patches vinden? ik heb er al een aantal gedownload maar die werken niet, en links onderin staat ook geen versie , groet'n nick oh hij doet et al met savegames v2! dank jullie, jongens, bye, greets nick >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd <<< Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) dan heb je misschien V2 , en de savegame is nog niet door de convertor gehaald. probeer m eens door de convertor te halen? waar kan ik die convertor vinden? , of waar kan ik die patches vinden? ik heb er al een aantal gedownload maar die werken niet, en links onderin staat ook geen versie , groet'n nick Ik zal even de Converter in mijn bijlage zetten zodat jij hier ook gebruik van kunt gaan maken. Je zet hem heel simpel in je GTA San Andreas User Files en indien je een Savegame wilt gaan converteren sleep je hem naar het bestand en drukt vervolgens op enter, je krijgt er dan ook een .bak file bij maar daar hoef je verder niks meer mee te doen. Veel succes ermee! SA_ID_Converter: Edit: Ik zag je tweede bericht niet, maar toch mooi dat het je gelukt is. Bewerkt: 3 maart 2007 door Advancegta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.