Forgotten Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 in een boekje dat ik ooit eens heb gekregen staat dat je auto weggeseept kan worden en als je hem dan terug wildee moest je zwaar geschut hebben kan iemand mij hiermee helpen? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Je auto kan niet weggesleept worden. Wel kun je zelf auto's wegslepen. Dit doe je met een tractor, of een sleepwagen. Door op "8" of "2" te drukken zodat je de takel kunt bewegen. Je kunt nu auto's via de voorkant optakelen en vervoeren. Reageren
Bassiej Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 in een boekje dat ik ooit eens heb gekregen staat dat je auto weggeseept kan worden en als je hem dan terug wildee moest je zwaar geschut hebben kan iemand mij hiermee helpen? Dat je auto weggesleept wordt is niet mogelijk, maar als je gearresteerd wordt en je zit in een auto, is het wel vaak zo dat je auto in de parkeergarage van het desbetreffende politiebureau geparkeerd staat. Wil je daarinkomen heb je een politieauto of motor nodig. Zodra je uitstapt krijg je dan wel de politie achter je aan, misschien bedoelde je dat met '..moest je zwaar geschut hebben..'. Reageren
Forgotten Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 in een boekje dat ik ooit eens heb gekregen staat dat je auto weggeseept kan worden en als je hem dan terug wildee moest je zwaar geschut hebben kan iemand mij hiermee helpen? Dat je auto weggesleept wordt is niet mogelijk, maar als je gearresteerd wordt en je zit in een auto, is het wel vaak zo dat je auto in de parkeergarage van het desbetreffende politiebureau geparkeerd staat. Wil je daarinkomen heb je een politieauto of motor nodig. Zodra je uitstapt krijg je dan wel de politie achter je aan, misschien bedoelde je dat met '..moest je zwaar geschut hebben..'. bedankt voor de moeite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.