White Gold Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Hey allemaal. Zelf ben ik een tekenfanaat en ik ben vandaag begonnen met het tekenen van een personage uit Tekken Dark Ressuruction voor de PSP. Maar dan in een andere houding. Het resultaat is er nog niet en het zal ook nog wel even duren. Maar wie van jullie heeft er behoefte aan een [TUT] voor zo'n tekening? Zelf had ik op school altijd 9's dus tekenen kan ik wel . Dus stem "Ja" of "Nee"! Alvast bedankt. Als er over het algemeen Ja wordt gestemd maak ik een nieuw topic aan, als de [TUT] af is tenminste en kan dit topic op slot. @Hieronder: Helemaal gelijk . Ik doe het gewoon . Bewerkt: 3 maart 2007 door White Gold Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik denk sowieso niet dat er een mening nodig is van anderen aangezien een tutorial altijd leuk is. Ik of iemand anders maakt immers ook geen nieuw topic aan om te vragen of ze een tutorial van een bepaalde signature willen. Ik zou dus zeggen; maak gewoon een leuke tutorial, er zijn altijd wel mensen die het interessant vinden en er baat bij hebben. Ikzelf zou het ook wel leuk vinden. Reageren
Blink Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Het gaat er in principe natuurlijk gewoon om of jij het leuk vind om je kunsten te delen met anderen. Als je dat leuk vind dan kan een tutorial nooit kwaad Sinds twee jaar heb ik geen tekenles meer op school en in mijn vrije tijd heb ik er totaal geen tijd meer voor. Toch vind ik het een heel leuk idee als je je kunsten zou willen delen met de rest van het forum! Ik heb dus gestemd voor: Ja Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 ik kan ook tekenen maar in P.O(plastiche opvoeding tekenen dus ben ik slecht omdat ik zoals de leraren alles beter weet))) maar je moet eens me tekening zien van Big Smoke en Sweet voor Big Smoke heb ik 2weken aangezeten en voor Sweet 10 daagjes maar ik kan best 3D-games personages achter tekenen ik ga dan ook eens proberen voor een van de personages van Vice City of van Tekken Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Vragen aan andere leden of ze behoefte hebben aan een teken tutorial hoef je opzich niet echt te doen. Als je een tutorial wil delen met andere leden dan moet je dat gewoon doen en anders het omgekeerde. Ik zou zeggen post wat je wilt posten, het is altijd leuk als er een nieuwe tutorial komt. Leden zullen vanzelf wel reageren en vertellen wat ze ervan vinden als het hen aanspreekt. Moved naar Algemeen, we willen liever alleen tutorials in deze sectie hebben. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ja, doe maar. Het is altijd wel leuk om je tekenkunsten te zien! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.